Her yolun bir sonu var, bezen geniş bazen dar Yazları sıcak iken, kışı sarar beyaz kar Gecesi gündüzü eş, aşktır parlayan güneş Ay parlarken yıldızla, olur binlerce güneş.
Her doğuşun batışı, her batışın doğuşu Yokuşlara aldanma, kibir sarar tüm koğuşu İnişe geçer elbet, o zaman sarar huzur Oh be, dediğin anda, kalmaz huzur muzur.
Bahar sayısı iki, yazdan önce ilkbahar Mevsimler dört parçadır, tükeniştir sonbahar Can canandan tatlıdır, gökler yedi katlıdır Çalış çabala şevkle, aşkın beyaz atlıdır.
Her şeyin tek hâkimi, yine tektir hekimi Benim sevgim gerçektir, eylül bilir ekimi Allah vergisi kanım, fedadır sana canım Aşk uğruna aşk verdim, aşk doludur her anım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Doludur Her Anım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Doludur Her Anım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her doğuşun batışı, her batışın doğuşu Yokuşlara aldanma, kibir sarar tüm koğuşu İnişe geçer elbet, o zaman sarar huzur Oh be, dediğin anda, kalmaz huzur muzur
Her şeyin tek hâkimi, yine tektir hekimi Benim sevgim gerçektir, eylül bilir ekimi Allah vergisi kanım, fedadır sana canım Aşk uğruna aşk verdim, aşk doludur her anım.
mükemmel bir şiir yüreğinize kaleminize sağlık saygı ve selamlar...
Yokuşlara aldanma, kibir sarar tüm koğuşu
İnişe geçer elbet, o zaman sarar huzur
Oh be, dediğin anda, kalmaz huzur muzur
tebrikler şairim yüregine sağlık.
Saygılarımla...