(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK GÜZELDİ. GÜZEL METHETMİŞSİNİZ. BENDE AKŞAM HABERLERİNDE DUYDUM. SİTE DE SİZİN ŞİİRİNİZLE KARŞILAŞTIM. ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN Kİ TEKRAR ARAMIZA KATILSIN. ALLAH'TAN HİÇ BİR ZAMAN ÜMİT KESİLMEZ. ÜSTADIM.SAYGILARIMLA...
Can vermekte can almakta Allaha mahsuz,eli silahlı herkesi kınıyorum.18 yaş rushatı çoktı öldüren öldürene Köroğlunun dediği gibi silah çıktı mertlik bozuldu hayırlısı,İbrahim Tatlıses'e acil şifalar diliyorum.kimse kimsenin canını yakmasın.Şiire ve yoruma tebrikler.Selam ve sevgiler...
Adnan Bey Vurmak cana kıymak, bunu ne Allah nede kulu hoş görmüyor Ancak içinde bulunduğumuz hengâmeli bir hayatta bu gibi insanların dostuda düşmanıda çok olur. Dikkatimi çeken bazı hususlar var, bizler sadece ibonun sesiyle değil ferdi Orhan Bülent müslüm Selahattin Alpay izzet ve daha niceleri vardı ama bu saydığım isimlerde oldukça ünlüdürler. Ve onlara ilişen hiç kimse olmadı, Orhan hala tacını ve tahtını korurken insanlar onu baş üstünde taşıyorlar ve bir o kadarda saygınlığı var.
Benim bu gibi şiddet ve zulümlü şeylere hoş görmediğimi ve şiddetle kınadığımı öncelikle bilmelisiniz.
Ve ahirindeyse Saddamlık usullerini uygulayanlar bir gün o usullerle karşılaşırlar. İbrahim tatlı ses gerçekten sanatçı ve kendisini her albümüyle dinleten bir sanatkârdı
Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste …bu hamur çok su götürür Adnan bey.
GÜNAYDIN...... Gündemi ışık hızı ile yakalayıp yazıyorsunuz.... Geçmiş olsun diyelim,şifa bulur inşallah, VuranI veya vurduranI şiddetle kınıyorum.. Sizi de kutluyorum...Hayırlı bir gün ve hayırlı hafta dileklerimle... Saygı ve selamlar.....
Teşekkür ederim Nilüfer hanım, Yazık ,Türkiyenin Türkü starları içerisinde ender bulunan bir ses..TATLISES, Sabah duyunca üzüldüm..akşamda proğramını biraz izlemiştim.. Açil şifalar dilerim bende..
saygı ve selamlarımla iyi bir hafta diliyorum size efendim