(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRLİK ZORDUR GARDAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRLİK ZORDUR GARDAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şaiirm şairlik gerçekten zor herşeyi irdelersin düşünürsün yargılarsın ölçersin biçersin nihayetinde hem kendi duygularını hemde baika insanların duygularını kağıda dökersin.. kutlarım.
Farklı konu bulmalısın Haklıyı haklı kılmalısın Her zaman adil kalmalısın Şairlik çok zordur gardaş
Şairlik gerçektende zordur, şair toplumun aynası olmalı ülkenin derdi sevinci hak hukuk adalet onun dizelerine yansımalı haksızlığın karşısında yoksulun yanında kale gibi durmalı şair, kalemi korkusuz olmalı, riyakarlık yapmamalı, kardeşimin şiiri güzeldi.Kutluyorum dizelerini Yunus diyarından selamlar.
ÜSTADIM; ŞAİRLİK ZORDUR AMMA BENCE SİZE GÖRE HİÇ DE ZOR DEĞİL. SİZ Kİ SİZ NERDEN BULUP BULUP BİR ŞEYLER YAZIP BİZİ BAZEN GÜLDÜRÜYOR, BAZEN DÜŞÜNDÜRÜYOR. DAHA NE ÜSTADIM, DAHA NE Kİ. SİZE BU HUSUSTA GERÇEKTEN YALAKALIK YAPMIYORUM İMRENİYORUM. BU TÜR KONULARI BULAMAYIP TA DURMADAN NE YAZSAM DİYE DÜŞÜNENLER YOK MU Kİ. BİR YERDE SİZE KATILMIYORUM ÜSTADIM ÇÜNKÜ BEN HİÇ KİTAP OKUMASINI SEVMEM. SİTEDEKİ ŞİİRLERİ ELİMDEN GELDİĞİNCE OKURUM O AYRI TABİİ. SAYGI VE SELAMLARIMLA...
KÜÇÜK OZAN tarafından 3/11/2011 7:32:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
KÜÇÜK OZAN tarafından 3/11/2011 7:34:00 PM zamanında düzenlenmiştir.