(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........SEVDAM.......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........SEVDAM.......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dağ başında boynu bükük karanfil Esen yelde salınır durur. Gurbet elde yar arayan gözler Her yerde yarini arar durur.
Sevgiler konar arı misali Çiçek çiçek gezer her insanı Sevmek sevilmek güzeldir ama, Sevda dediğin kör bir sevgi değil.
Sakın kendini verme tutkuya Aşk denilen sarmaşık büyümesin etrafında Hemen kes dalını budağını Gör ki her şeyin bir ölçüsü var Zehir bile ölçüyle ilaç olur hastaya.
Daha yeni vuruldum şu kalbimden Öyle yaktı ki derinden derinden. Ben daha bi şey demeden Kör oldum Aşk ateşinde kavruldum.
Ne oldu dersin can Yok dedi Sen daha yan bu kor ateşte Beni daha çok yakan sevdam var Ne eş olur benden ne arkadaş Haydi herkes kendi işine.
Evet kör kütük sevmek Sevmek değil, insanı kul köle eder Peki kimdir neyin nesidir bu Gerçekten sevda tek bir şey mi? Hayat tek bir şeyle mi güzeldir?
Yok hiç değil Kör olmak her şeye Doğan güneşe, uçan kelebeğe Onca güzellik varken Kendini kör bir zindana atmak neden?
Haydi kalk yerinden Yürüyeceğin uzun bir yol var. Düşün o tevhit yolunu Ne engeller ne mücadeleler geçilmiş Bir şehvet mi dersin hayat Gerisi sevmeye değmez mi?
Evet anladın beni Bak yeniden topladın kendini Yapraklarını sevdiğin çiçeğin Kafesteki kanaryan Artık bir başka güzel Haydi bak dışarıya Doğan güneşe Yürüyen karıncaya Bakkal Mehmet efendiye Komşun küçük Ali'ye Ne kadar çok değil mi? Sevmek sevmek için sebep çok Sen yeter ki gör kardeşim Seni seven Allah En çok seven en çok sevilen Allah
Melik Haker tarafından 3/12/2011 9:53:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Canim askim siirini gercekten cok begendim.. seni sevdigimi biliyorsun..sana bir an once kavusmak icin gun sayiyorum.. yuregine..kalemine saglik...seni seviyorum..
sensizlik DENIZDE YONUNU KAYBETMIS GEMI GIBI DALGALANMAKTANSA SIZIN YANINIZDA OLUP; SIZLERIN KOLLARINDA DALGALANMAYI TERCIH EDERIM CANIM ASKIM;;;;;; SIZI SEVIYORUM
YUREGINE SAGLIK