Hangi aşkın Hangi yalnızlığın Notasına vursam bu gece Hangi teline dokunsamda Yüreğimi , senin beni yaktığın gibi Yaralayıp geçse…
Hangi sevdaya Hangi kişiye bağlansamda Beni , senin kadar sevse… Ve hangi kişi Benim seni sevdiğim kadar sevse de Beni , yerin dibine gömse…
Esiri olduğun zamanın Hangi mevsiminde Hangi yağmurlu gecesinde Kabuslar içinde kalkıp , Pişman oldun . Bensiz geçirdiğin her güne…
Kaç zifiri karanlıkta Ebe olarak beni seçipte Saklambaç oynadık seninle Ben karanlıklar içinde ararken seni Sense kalbimle beraber hep gizlice söbeledin beni… Ve anlaşılan ; Karanlıklar içinde mahkum bırakacaksın bana kendini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hangi Gece Ağlamam Ben... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hangi Gece Ağlamam Ben... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yılmaz kardeşim yazdıkça kendını geliştirip yeniliyorsun bu arada da kendi tarzını ve stilini buluyorsun.Güzel bir şiir duygularını aktarmaktan korkma özgürce yaz..
sana benim kadar hasret kalsınlar.....
yüriğene sağlık güzel olmuş..