(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİM FİLİSTİN ASKILARINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİM FİLİSTİN ASKILARINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
can kardeşim duyarlı ve naif yüreğini kutlarım bir senboldür filistin askıları filistin askıları artık demode oldu şimdi yeni ,yeni işkence aletleri ve metotleri bulup uyguluyorlar henüz bunların adı konmadı yoksa biliyorum ki onlar için de şiir yazarsın senin gibi insanlar askıların da işkencelerin de sonunu getirecek bundan eminim sevgiler
ADAŞIM, ÜSTADIM; ÖNCE O NEFİS DİZELERİNİZ İÇİN SİZİ KUTLUYORUM. FİLİSTİN'NİN KADERİ Mİ DESEM, DEDİĞİNİZ GİBİ ADINI BİLE ANMAK İSTEMİYORUM O GÜÇLERİN BİR OYUNU MU. bENCE O GÜÇLERİN BİR OYUNU. İSRAİL'İ ORAYA KURDURAN KİM. BM. VE İNGİLTERE VE DİĞERLERİ. ÜLKE İSİMLERİ AYRI OLSA DA FİKİR VE UYGULAMALAR AYNI. HANİ DERLER YA BAZILARI İÇİN AYNI KABA O..RUR. ASLI OLMASA ZATEN SÖYLENMEZ. SAYGILARIMLA...
SELAM DEĞERLİ ŞAİİR DOST HER ŞİİRNİZ BİR BİRİNDEN GÜZEL GÜZEL OLAN KALEMİNİZİN KALBİNİZDEKİ NUDA VE EMEK YUREĞİ HAZ DOYDUĞUM ANLAMLI DİZELERİNE EMEK HURMET DİLERİM,,SEYİT KAZİM; ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Üç beş kişinin toplanıp, karar vermesiyle başlar işkenceler, askılar... Kendi egolarını tatmin etmek için, koca bir halkı yok sayarlar.
Bizim ülkemizde geçti bu süreçten, hem de çok kötü bir şekilde. Şimdi işkence görenlerin vucudunda ki yaralar kapanmış gibi görünse de, yüreklerindeki yarayı kapatmaya kimin gücü yeter!
Canlarını yitirenlerin, mekanı cennet olsun. Geride kalanlara da sabır versin...
İnsanoğlu katliam yapmak uğruna ne büyük zekalar üretir de küçücük bir çocuğun gözündeki umudu korumayı bilemez ya buna kahroluyorum... İşkence yapan, işkencedeki kurbanının gözlerine bakamazmış, çünkü orada insanlık vardır, insanlığını görmekten korkar bu cellatlar... Şiirinizi ürpertiyle okudum, Deniz'lerin taşacağı günün umuduyla...
fikri bile ticarete dönüştüren yabanıl zihniyetler sayesinde nice canlar tanıştı o filistin askılarıyla.
Ve nice canlar direndi o askılarda.suskularında şehadeti tanıdı;
ALLAH AŞKIYLA
VATAN AŞKIYLA
BAYRAK AŞKIYLA
MİLLET AŞKIYLA
İnsanları sirf egolarına alet ederek, milli ve manevi duyguları sömürerek insanı insan yapan vasıflardan uzak olanlar tarafından nice canlar heba olup gittiler.ARTLARINDA NİCE HARAP OLMUŞ YÜREK BIRAKARAK...MEKANLARI CENNET OLSUN.
Kalemine yüreğine saglık can gardaşım.selam ve dua ile
hüzün şairi tarafından 3/10/2011 1:17:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şu dünya da insanın insana yaptığını kimse yapmıyor.. Allah o askılardakilere sabır versin.. onları o askılara asanada belasını versin.. insan ya bu insan Kutlarım duyarlı yüreği
filistin askıları artık demode oldu şimdi yeni ,yeni işkence aletleri ve metotleri bulup uyguluyorlar henüz bunların adı konmadı yoksa biliyorum ki onlar için de şiir yazarsın
senin gibi insanlar askıların da işkencelerin de sonunu getirecek bundan eminim
sevgiler