(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Edebiyat Defteri'ne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Edebiyat Defteri'ne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinize sağlık, teşekkür ederim. Bilirim pasta, börek, çay eksik olmaz bu sayfadan:) Filozof yazarımız hem hamarat hem de misâfirperverdir. Selam ve Sevgimle.
doğum günün kutlu olsun sayfaların şiirlerle yazılarla dolsun üstüne uğur böceği konsun pastan franboğazlı olsun bu da benden hediye olsun
....Pastayı da severim, şiri de severim, gönlü sevgiyle ve şiirle dolu olanları da severim. Pastanın tadıda görüntüsü gibidir umarım. Ama şiriniz gerçekten tatlıydı. ....Yüreğinize sağlık.
Yaklaşık kırk yıl önce,yani ilkokul yıllarımda rahmetli öğretmenimiz Müjgan hanım bu resmi sınıfa gösterip "Bu nedir ?" diye sormuş olsaydı,belki birkaçımız "Şeker" diye cevaplardık ama,eminim ki hiçbirimiz "Pasta demezdik. Bana sorsaydı,uzun uzun inceledikten sonra ; "O kırmızı şeyin üstüne tereyağı düşmüş öğretmenim!.." derdim.
Dileklerinize katılıyor,emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
:) Memleket sölemim de, işyerinde biri memleketten tereyağ getirmiş bi teker almıştım. Servisten biçok kişi de almıştı. Yalan olmasın 5 kg miydi neydi. Sonra bi duyduk tekerler 5 kg değilmiş daha azmış. Ne kavgalar olmuştu da karışmamıştım.
:) Şimdi anlaşıldı tereyağın neden eksik olduğu. Pastanın üstüne düşmüş.