Karanlık zifir olsun, güneş çekip giderken Issızlıkta sen varsın seni unutmadım ki, Ümit girdaba düşsün, şeytan düğün ederken Hayatın kertesinde seni unutmadım ki.
Birliğe haset olmuş nefisler cinlenirken Her gün yeni bir ruhla kâinat şenlenirken Varlıklar hanesinde yüreğim dinlenirken Kuşların nağmesinde, seni unutmadım ki.
Varlığımın nedeni katre su rahmetinde Karasaban, kök bayır, boz öküz zahmetinde Aklın hayran bakışı toprak sahavetinde Nimetin körpesinde, seni unutmadım ki.
Yer karanlık zindansa, özümde nurun var ya Zemheri ayaz olsun, rahmin beni sarar ya Doksan dokuz sendeyse, beni birin arar ya Umudun zirvesinde, seni unutmadım ki.
Gözler ıslak nemliyken, bazen de güldüğümde Binbir renkli çiçekken, gazelce solduğumda Kıbleye döndüğümde, baş başa kaldığımda Hep senle beraberim, seni unutmadım ki.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ UNUTMADIM Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ UNUTMADIM Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yer karanlık zindansa, özümde nurun var ya Zemheri ayaz olsun, rahmin beni sarar ya Doksan dokuz sendeyse, beni birin arar ya Umudun zirvesinde, seni unutmadım ki.
Tebrikler dostum mükemmel ve harika bir şiir Sayın H. İbrahim Bey etkileyci yürek sıcaklığınla yazılmış güçlü kaleminizden çok güzel bir şiir okumanın zevkine ulaştım, tekrar kutlarım sizi ve güzel şiirinizi... Saygılarımla
Karanlık zifir olsun, güneş çekip giderken Issızlıkta sen varsın seni unutmadım ki, Ümit girdaba düşsün, şeytan düğün ederken Hayatın kertesinde seni unutmadım ki.
yüreğe düşmeye görsün sevgi, hiç bir şey unutturamaz onu...
ANLAM DERİNLİĞİNDE VE DOPDOLU, ANLATIMI MÜKEMMEL VE USTALIK TÜTEN DİZELERDİ. SEVEREK,HAZLA VE İBRETLE OKUDUĞUM BİR ŞİİR. EMEĞİ VE YÜREĞİ KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA....HŞT
ÜSTADIM; NEFİS DİZELERİNİZ İÇİN SİZİ TEBRİKİ EDERİM. O'NU KİM UNUTABİLİR Kİ. O BİZİM YARATANIMIZ, BİZİM TEK GÜVENCEMİZ, TEK KORUYUCUMUZ, TEK DAYANAĞIMIZ. YETER Kİ BİR NEBZE OLSUN BİZDEN İSTEDİKLERİNİ YERİNE GETİREBİLELİM AZAR AZAR OLSA DA. SAYGILARIMLA....
Karanlık zifir olsun, güneş çekip giderken Issızlıkta sen varsın seni unutmadım ki, Ümit girdaba düşsün, şeytan düğün ederken Hayatın kertesinde seni unutmadım ki.
Anlamlı duygu dolu şiiriniz yine güzeldi abim..Kutlarım selam ve dua ile..
Zemheri ayaz olsun, rahmin beni sarar ya
Doksan dokuz sendeyse, beni birin arar ya
Umudun zirvesinde, seni unutmadım ki.
ruhu doyuran
manidar dizelerdi
kutlarım hocam yürekten
saygılarımla