Bir gün ellerinden içeceğim ölümsüzlüğü, Gözlerinde biriken hüzün sarısını alıp, Dudaklarındayken toprağa gömeceğim hüznü, Öyle bir an gelecek ki sen ömrümden çalıp, Tenime dokunurken pamuksu ellerin, Ben gözleri kapalı yaşarken ölümsüzlüğü, Sen beni ıslatacaksın, gözlerindeki sevda ile, Sen sırılsıklam ıslatırken aşkla dikilen gülümü, Dikeni yüzünden kalsa da avuçların kan içinde, Beni seveceksin ve vazgeçmeyeceksin sevmelerden, Git diyen olacak beklide, Elini sallasan ellisi, sen istediğine verirsin ruhunu, Beni seç diyenler serilecek önüne, Güzel kadınsın ya, çirkin olan biziz tabi, Ez hadi beni tüm güzelliğinle, Sevda kelepçeye vurmuş ya ellerimizi, Yok ya elimizi sallasak tutacak biri, Sen sevdayı istediğin kadehten içersin, Biz susuzluktan ölürüz sevgili,
Şimdi o gün gelene kadar, Hangi bedene dokunsam sen kokmayacak biliyorum, Hangi kapıyı çalsam sen açmayacaksın, Yalnızlığa gebe rıhtımlarda beklemeyeceksin, Gözlerini yola dikip bakan sen olmayacaksın, Ve ben her sana attığım adımda, Gece gündüz katıksızca seni arayacağım. Her şehirde sen diye uyandığım kadında, Vücudumda binlerce izle geleceğim sana, Gözlerimde yarım kalmış bir yaş, Yüzümde her daim duracak, Babasına yetişememiş bir evlat tebessümü, Ne zaman ismini bilmediğim şehirlerde, Arka sokakların kırmızılı ışıklarına saklanan, Alkol gecesindeki karanlıkta, Günahlarını kendinden bile saklayan, Bir kadın saklasa beni içinde, Geçmişten kalan acılarını çizse elleriyle, Kanatarak sırtıma resmetse tırnaklarıyla, Ben sırf sana benzediği için susacağım, Sensizliğe kefaret olsun diye ağlayacağım. Çığlıklarını harcasa da bozuk para gibi, Kondururken dudaklarıma, Ruhuma sahip olduğunu düşünerek öpücüğü, Ben gözlerimi kapatıp o anı hayal edeceğim, Bir gün ellerinden içeceğim ölümsüzlüğü, Tüm günahlarımla sana geleceğim. O zaman da beni sever misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ SEVER MİSİN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ SEVER MİSİN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu ne ilhamdır
bana pek nadir uğruyorda
güzeldi :)