(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
8 MART GÜNLÜĞÜ // şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
8 MART GÜNLÜĞÜ // şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" yamalı sevdam" rumuzlu kişi NURCAN ÇAKIR adında bir üye olduğunun bilinmesi ricasıyla..olumsuz niyeti sanırım bu site üyelerince öok iyi bilinmektedir.Gaale dahi alınmaz. Değerli Şair dost Esma Hanımda tanıdı bu zavallıyı. Esma Hanımdan,adıma, özür diliyorum..
değerli Muzaffer hocam, bize yazılmış bu güzel şiir için çok çok teşekkür ediyorum. çok anlamlı ve çok güzel bir haiku idi. elinize , yüreğinize sağlık. selamlar saygılar.
" yamalı sevdam" rumuzlu kişi NURCAN ÇAKIR adında bir üye olduğunun bilinmesi ricasıyla..olumsuz niyeti sanırım bu site üyelerince öok iyi bilinmektedir.Gaale dahi alınmaz. Değerli Şair dost ASİYE ALEV Hanım da sanırım tanıdı bu zavallıyı. Asiye Alev Hanımdan,adıma, özür diliyorum..
burası ' sanat' ortamı... burada asıl olan şiirler. reeldeki olayları buraya taşımanız bence doğru değil. burda şiir hakkında, yazılar hakkında yorum yapılmalı, bu tür tartışmaları kendi aranızda çözümlemelisiniz bence. belki haklısınız belki değilsiniz bilemem ama bu şekildeki yaklaşımınızı doğru bulmadığımı söylemeliyim. dediğim gibi reelde yaşadığınız bir mevzuyu bu şekilde şiirin yorumcularına yazmanız ve şaire karşı tavır takınılması konusundaki çabanızı doğru bulmadım.
asıl sizin maksadınızı anlayamadım! ben yazılmış olan bu güzel şiire yorum yazdım. bundan ilerisi veya gerisi beni ilgilendirmez. insanlar ne düşünür nasıl düşünür bilemem ama tek bildiğim şu ki, Muzaffer hocam gibi değerli öğretmenlerin bu toplumun geleceğini elleriyle şekillendiren öğretmenlerin dediğiniz tarz bir uslüpla yazılar yazacağına inanmam. öğretmenler benim gözümde her zaman çok farklı bir yere sahip olmuştur ve her zaman olacaktır. selamlar.
Sevgiler Sayın Yazarım.