Toprak sert Verimsiz çorak Suya hasret Kök salamaz derine Beslenemez zarif saçaklar Boylanamaz çiçekler, Duyun beni; Alçak oğlu alçaklar?!
Su başı devleri Umacılar Tarantulalar, Yarasalar Ölümcül keneler Kan emici vampirler Duyun beni, şeyhler, şıhlar sahte pirler!
Ayak bağı olmayın Tıkıp aydınları zindanlara Kesilir mi sandınız Karanlıkta sesimiz Biber gazı değil Tarakalarla tarasanız bizi İneceğiz meydanlara Bir demet güneş gibi!
Dört bir yandan Alay alay Uçup gelen güvercinler gibi Birleşeceğiz Davullu zurnalı El ele Omuz omuza Halaylar çekeceğiz Sofrasında güneşin emek cephesi!
Biz ki kömürü kazan Sevdayı yazan Zorbaların zalimlerin Fırsatçının, hainin Oligarkların Oyununu bozan elleriz Sereriz sırtını yere İşbirlikçi satılmışın Soyunu sopunu belleriz! … Açar yüreklerimizde peygamber çiçekleri!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PEYGAMBER ÇİÇEKLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PEYGAMBER ÇİÇEKLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önemli olan düşüncelerin aslıdır, başkalarının ne düşündükleri değil, düşüncelerini yayabilmen önemli. Bu anlamda kendini realize etmek için yazman gerekli. Selamlar sevgiler ...
Dolu bir yürek feryat etmiş,taşmış desem yanlış olmaz herhalde.Nasıl feryat etmeyelim ortalık malum toz duman. Yürekten kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ANLATIMDI... ÖFKELİ AMA LİRİK,KIZGIN AMA AHENK DOLU ANLAM LEBALEP,DOPDOLU... DUYMASI GEREKENLER UMARIM DUYARLAR...TEBRİKLER VE DE SAYGILAR ...HŞT