(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geceler herzaman hüzünleri tetikler.Yalnızların ve özlem çekenlerin arkadaşıdır geceler. Şiiriniz anlamlı ve düşündürücü idi. ilhamınız kaleminiz daim olsun efendim.
çok güzel insanların hayalleri olmasa , hiç bir şeyin anlamı hayatın tadı olmaz. Umutlar hayalle doğar, güçlenir, ve büyür, hakikate erişir... Sevgiler Selamlar...
Gözlerin açık yada kapalı düşteysen eger Ne geceyi ne mehtabı ne sabahı hayal bekler Kuracağın düşler gerçeklerse geleceğe bedel Geride kalanı degil gelecek umudu hayaller besler
14.03.2011 Seyfi Yiğit
Bir tatlı huzur almaya geldim Kalamıştan değil Kdz.Ereğliden başardım da güzel bir şiir okudum duygumla yogurdum kardım harda oldu kısa şiir dörtlükte döküldü sayfaya İlham ve güzel bir şiir okuma keyfi verdiğiniz için ÇOK TEŞEKKÜRLER .. Yazan yüreği ve şiiri ALKIŞ İLE KUTLARIM iz bıraktı..
Şiirime güzel bir dörtlükle yorum yapmanız beni çok sevindirdİ.yüreğinize sağlık. Çok teşekkür ediyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum. Sağlıcakla kalınız.
Hayal benim soyadım Hayali mahlasım olsa gerek ilk takıldığım şiir bu oldu. Hayal gibi gerçekten su gibi. Kısa ama çok şey anlatan. Kutluyorum efendim.