Çok uluslu şirketlerin çok uzun yıllardır çok geri bıraktırılmış ülkelerde çok değişik yöntemlerle çok sayıda MOSSAD VE CIA elemanıyla çok sinsice plânladıkları çok yönlü sindirme, söndürme çok sayıda insanı öldürme eylemlerinde çok sayıda gizli servis elemanı çok büyük gizlilik içinde çok sayıda silahı çok ustaca kazılmış çukurlara saklamış çok az zamanda çok sayıda devrimci çok sayıda sosyalist çok sayıda sosyal demokrat çok sayıda milliyetçi çok sayıda yenilikçi çok sayıda sivil toplum örgütü temsilcisi çok akıllı çok uyanık kim varsa çok büyük itham ve şaibelerle yargılanacak(!) çok yakın zamanda çok başarı ve ödüllere imza atmış çok sayıda kafası çalışan gazeteci aydın çok sayıda köşe yazarı sanatçı çok büyük özveriyle çalışan doktor bilim adamı çok büyük emek ve para sarfedilerek çok aydınlık ve umut dolu geleceklerinden koparılıp çok gizli hücrelerde çok büyük özenle saklanarak çok önceden bilinen akibetlerine doğru çok dalga dalga dalga geçilerek çok büyük hızla servis edilmekte olup çok sayıda dış ülke temsilcilerinin çok büyük takdirlerine mazhar biçimde çok kaliteli sabunların üretileceği fabrikalara sevk ile çok mükemmel arap sabunları yapılacaktır; çok sıkı fıkı bir mekik diplomasisiyle çok ince detaylar işbirlikçilerle işbirliği içinde çok gizli talimatnamelerle sızdırılmaktadır çok önde gelen yöneticilere servis edilmekte olup çok yakın günlerde çok daha büyük çok provakasyon, tertiplere gebe çok sancılı bir doğum havasında çok daha vahim olaylar sahneye konulacak olup çok büyük bir iştah çok dar bir kadro ile çok açık çalışılmaktadır çok büyük bir aptallıkla seyirci olan halk çok yavaş hareket ederken çok büyük bir hızla gerçekleri kavrayarak çok kısa zamanda sabun imalatını sonlandıracak çok sayıda silahların çıkarıldığı çukurlara çok sayıda planlayıcı ve suikastçı gömülecektir çok sayıda ölü çok sayıda vatandaşın katılacağı çok hazin cenaze merasimleriyle çokluca ölümlerle topluca defnetilecektir çok büyük dikkatle kamuoyuna arzolunur çok umurundaydı sanki yabancıların çok umurunda değildi çok işbirlikçilerin çok bölücü hainlerin çok umurundaydı yeşil sermayenin çok umurundaydı çok çokluk nerede çok kayıp çok çok ço ç çok çocuğu böyle kandırırlar, safça inandırırlar işte, çok okur yazar değiliz ama çok gayseriliyiz işte böyle biz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK VAHİM BİR TABLO şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK VAHİM BİR TABLO şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşündüren ve bir o kadarda derin bir eser, çok uzaklarda aramamak gerekir yakın tarihimizde oluşan olayların şiirsel hali, kutlarım hocam kaleminiz daim ve dik olsun saygılar...
düşündük çoook çok çok.. ne kadar özgün kutladım uyaran uyandıran erdemli eşsiz ışıltıları iyi ki varsınız değerli Şaban hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 3/5/2011 12:06:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
UMUT ve DOSTCA