(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pembe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pembe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O değil de... Şiirlerini okuyorum arkadaşlarıma... Anlamayanlar gülüyor... Anlayana bir şeyler oluyor... Kim o şiirin yazarı diyorlar... Can Yücel mi? Orhan Veli mi? Yaklaştınız diyorum... İskeleye yanaşır gibi şehir hatları vapuru...
Ortalık TOZPEMBE (olsaydı keşke) Bir de çocuk oyunu vardı Pembe-Gönlüm sende:)
Bir de İbrahim tatlıses olayı vardı. Oğlu henüz bebekken ona hediye olarak bir pembe panter almak istemişte; ağam bunun kırmızısı yok mu diye tutturmuş :) Tebriklerimle...
...ille de duyulmak istenen buysa eğer, evet, pembe yalanlar iyidir be. canım pembe yalanlarım:)
yalanlar söyledik yalanlar dinledik hepsine birden pembe dedik güzel olmasaydı pamuk şeker pembe olur muydu hiç... ....AZ SÖZ, ÖZ SÖZ. KUTLARIM.ANLAMLI DİZELERDİ. YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
Şiirlerini okuyorum arkadaşlarıma...
Anlamayanlar gülüyor...
Anlayana bir şeyler oluyor...
Kim o şiirin yazarı diyorlar...
Can Yücel mi?
Orhan Veli mi?
Yaklaştınız diyorum...
İskeleye yanaşır gibi şehir hatları vapuru...