(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fikirsiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fikirsiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben mesela... Aşk maşk anlamam... Hele her yere sürünen vıcık cıvık bir hal ise... Ne kadan aşık var memlekette yawww.. Her kez aşık. Bi ben sapsız kaşık demiş Havacoğlan.. Men eşk-ı derd-ü gam ehliyem ki mene sor Eşk o haldür ki ademi eder basor...demiş İranlı Şair Kedimi Rezayi Bedberest.. Bir de şu beyit var edebiyatımızda.. Benzetme aşk illetine düştüğün her hali.. Sonra İngiliz gibi desün Ya Lova şeftali..... Biz bu konuda daha derin düşünrük.. Meselaa... Aşk bir terramisindir İç iç kudur. Veya.. Aşk bir tekne Durakta bekn..bekle de olur.
Bayramın tam zamanııııı.üçççç....ikkkiiiiii..biiiirrrrrrrrrrrrr...İyi bayramlar...
kadersizlik, bazen şans olabiliyor olaylara tersten bakıldığında, her savaşta en az bir kişi ölür, aşk'tada durum böyle, aslında aşk'ın insanlara uğramaması kadersizlik yerine şans bence...
kısa öz ve yine düşündürücü saygılar sayın şairem...
aşk hakkında hiçbir fikri olmayan nasipsizleri hor görmeyin bu olsa olsa kaderleridir kadersizliktir .................................yada bahtlarıdır..tebrikler sayın yazarım..
ablası; derin derin konuşunca yüzme bilmediğim geliyor aklıma fikirlerinde.. boğulacak satırlarım ve son nefeslerini sayfanda verecekler haberin olsun.
bence şanssızlıklarıydı. Çünkü şanssız olanlar şansının olmadığını düşünüp terketmeye meyillenirler. Ama karşısındaki kişinin o kadar şanslı ve o kadar iyi yürekli olduğunu anlayamazlar. Ama madem sevenle sevilen arsında sadece bir kişinin şansı var.. şanslı kişiyi terkedecek kişinin terketmeye hakkı yoktur. Bunun dolayısıyla, iki kişiden bir kişi şanslıysa, bu şans iki kişi içndir aslında. Ama geri zekalı terkedecek olan şahıs anlamadan dinlemeden kaçıp gidiyorsa, işte ben o kişiyi döverim. Bu arada şiirin çok tatlı olmuş.
sevgili ablam niye inanmayayım. sana öyle yapanları affedermiyim. sen gel yine ben ordayım. mete kardeşimi de getir hatta selamlarımı iletirsen sevinirim
:)))) Ya valla bikaç kez geldim ama ne adım kalmış ne sanım. Sen olmayınca orda kimse tanımadı. Hatta bi keresinde Mete'yle de konuşmuştuk o da gelcekti. İnanmazsan ona sor.
Aşk maşk anlamam...
Hele her yere sürünen vıcık cıvık bir hal ise...
Ne kadan aşık var memlekette yawww..
Her kez aşık.
Bi ben sapsız kaşık demiş Havacoğlan..
Men eşk-ı derd-ü gam ehliyem ki mene sor
Eşk o haldür ki ademi eder basor...demiş İranlı Şair Kedimi Rezayi Bedberest..
Bir de şu beyit var edebiyatımızda..
Benzetme aşk illetine düştüğün her hali..
Sonra İngiliz gibi desün Ya Lova şeftali.....
Biz bu konuda daha derin düşünrük..
Meselaa...
Aşk bir terramisindir İç iç kudur.
Veya..
Aşk bir tekne
Durakta bekn..bekle de olur.
Bayramın tam zamanııııı.üçççç....ikkkiiiiii..biiiirrrrrrrrrrrrr...İyi bayramlar...