Seni zifiri gecenin yıldızı bildim Bedenim,benligim sevginin altında bir kilim, Kuşların bile bildigi aşkımı sana sezdirmeden sildim Hayata,yalnızlıga,acıya,hüzüne ve sensiz kadere Selam selam sessiz sessiz ve yine sensiz....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"SENSİZ KADERİM" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"SENSİZ KADERİM" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni zifiri gecenin yıldızı bildim Bedenim,benligim sevginin altında bir kilim, Kuşların bile bildigi aşkımı sana sezdirmeden sildim Hayata,yalnızlıga,acıya,hüzüne ve sensiz kadere Selam selam sessiz sessiz ve yine sensiz....
Bir nefeste ben alayım dedim.hem içkinden hem şiirlerinden ama bilmiyorum varmasın..ben herzaman bir şeyi savunmuşumdur..şiir yazmak roman yazmaya hiç benzemez..Romanda oturdursun kahramanlarını yerli yerine..sonra kalem ve defter olaylar dizisi meydana gelir.burada önemli olan yazmaktır.Ya şiir.kalplerde şekilenen duygular olmazsa .dudaklar nasıl tercumanlık yapsın...kalemler neyi yazsın.hissediş bir yazıştır.ama her yazış bir hissediş değildir...Kalbininizin esirini kutluyorum.hoşça kalın sevgi ile kalım..
aşk silinir mi hiç ancak aşık olunana silinir belki ama oda hatıralarla her daim akıldadır. yani hiç bir şey silinmez yaşanmışlık varsa işin içinde...çok güzeldi dizeleriniz...saygı ve sevgiyle kalın...
mutlak olan,ilahi aşk her daim bu nefese can verendir.
yorumlarınız için hepinize teşekkürler....
yüreginize saglık.......
gökmen tarafından 11/8/2006 1:31:57 AM zamanında düzenlenmiştir.