(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLAMAMAK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLAMAMAK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
taş duvarlar arasında bedenlerimiz ve ruhumumuz taşlaştı mı ne! Duyarlı bir yürekten dökülüveren tasalı ve isyankar bir ses. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
---- doğru. hastalıkların bile yapısını bozduk, eskiden kene ısırınca ölen birini duyar mıydık, hayır duymazdık. keneleri bile kendimize benzettik, huyları değişti hayvanların...
Dağdan, kırdan, bayırdan Göçedip kumrular güvercinler gibi Kentsoylu oldu üveyikler de şimdi(!) ********************* Asıl sorun bu; Ne insan ne de hayvan Olamamak!
Ne kadar haklı bir söylem. Hayır bilsek ona göre davranacağız ama! İki arada bir derede kalmak en kötüsü. Sevgilerimle değerli kalem.
yine akıl dolu bir şiir okudum. tebrikler ve saygılar sunarken frekansı yaklaşık bir şiirimi paylaşmak istedim...selamlar...HŞT
TELGRAFIN TELLERİ
Varsın olsun E postalar. Ne değişir ki âlemde? .. Dumanlarla konuşurken, Doldurmuşsa tüm hayatı Esemesler yada çetler, Söyleyin ki ne farkeder? ...
Telgrafın direkleri sökülmüşte, Telleri yerlere dökülmüşse Ne çıkar? .. Şimdi söylenmiyormu eski şarkılar? Telgrafın telleri toplandı diye Kâinatın kuşları ayakta mı kaldılar? .. Kimi kuşlar çatılara indiler.. Kimi kuşlar antenlere kondular. Kuşlarla doldu gecekondular..
Testiler kırılır, Sular mecrasını bulur.. Teller toplanırsa o direklerden, Kuşlar da inmez artık Çanak antenlerden... Şimdi dillerde dolaşır yeni bir şarkı: Çanak antenlere kuşlar mı konar? .. İnsan sevdiğine böyle mi yanar? ..
doğal yaşamdan uzak hayvanlarda arafta sosyeteye karıştı(!) kirlendikçe düşünceler dilemma tebriklerim düşündüren sorgulayan sorgulatan hayata kattığınız çevreci doğal güzelliklere iyi ki varsınız değerli hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Duyarlı bir yürekten dökülüveren tasalı ve isyankar bir ses.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.