(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ab-ı Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ab-ı Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içimiz de geçmesin.. biz yine o eski haytalıklarımızla yaşayalım hayatı... eline diline sağlık... ıskaladığımız yerleri geriye dönüp yaşamayacağız.. biz de tekrar ederiz .. saygı benden.
ama hayat'ta çok adil gelmiyorki insanın üstüne, hep çalışmadığı yerlerden soruyor, soruyu bildiğindede değil mevsimler ömür geçiyor, diye düşündüm bir an.....
Şiiri bu kadar basitleştirmeyelim lütfen...ne bir ahenk ,ne şiirsel anlatım ne de estetik var...Basit bir cümleden ibaret yazı bu...Lütfen beni yanlış anlamayın kabalık yapmak istemem ama her yazılana ya ne kadar güzel yazmışsınız denilen bu günlerde önüne gelen herkes birşeyler yazıyor...Amacım sizin moralinizi bozmak değil,biraz daha özen lütfen saygı ile
korkularımızdan hayatı ıskalıyoruz DEĞERLİ KALEM MERHABALAR ; RESİM KONUYA ÇOK UYGUNDU..BEKLENEN BİR MEÇHUL...VE TAAAA UZAKLARA..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ
Çocukken,yaşlı teyze ve amcalarımız yanağımdan öpünce yarım saat silerdim!.. Şimdiki çocuklarda,beni görür görmez diğer tarafa bakmaya başladılar. Başta mevsimler olmak üzere,dünya gittiçe daha da güzelleşiyor sanki.
Sitede var bi gariplik evet. Yorumlar karışmaya başladı. :))) Şu an bu cevabı yayına almaya korkuyorum hemen peşine nasıl bi cevap gelecek bilemiyorum:))
biz yine o eski haytalıklarımızla yaşayalım hayatı...
eline diline sağlık...
ıskaladığımız yerleri geriye dönüp yaşamayacağız..
biz de tekrar ederiz ..
saygı benden.