(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜL OLSUN DİKMEDİN Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜL OLSUN DİKMEDİN Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben'i onurlandirdiginiz icin COK TesekKur ederim... Şiirinizde harikaydi tekrar tebrik ederim..
Guzel yorumlariniz Ve cevaplarınızla bana haz. Ve. Hız. Veriyorsunuz. Yüreğim cosuyor mukabelelerinizle ,, iyi ki sizi tanıdım. İyi ki Varsınız COK mutluyum..
Size saglikli mutlu uzun. Ömürler. Diliyorum. ,, her seyin ,, Gönlünüzce Olmasını canı. Yürekten. Temenni. Eder. ,, Sevgilerimi sunuyorum... Şen ve esen KALIN .. JANET .
....Janet Hanım, tam bir yıl öncesine kadar gidecek kadar gönül sayfam içinde gezinerek bu şiirimi okumaya ve o çok değerli onur ve güç veren yorumlarınızı fapma inceliğiniz inanın beni nası onore ettiğini anlatamam. .....Gösterdiğiniz bu ince davranış için size teşekkür ediyor, en içten saygı ve sevgilerimi gönderiyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Bak aşkından ölüyorum, Halimi hiç görmedin mi? İşte göçtüm gidiyorum, Halâ beni sevmedin mi?
Namazım da kılınırken, Cenazeme gelmedin mi? Mezarımın başına da, BİR GÜL OLSUN DİKMEDİN Mİ? ÇOK GÜZEL BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM EMEĞİ..
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Uyarınız üzerine şiirimi tekrar kontrol ettim ve size hak verdim. Haklısınız, öylesi daha uygun olacaktı. Saygılarımla.
Siz sevginiz için yapılabilecek her şeyi yapmışınız,gerisi ona kalmış.Bundan sonra gelmesinde ,o gülüde dikmesinde vefasız.Güzel , bir o kadarda sitemkar bir şiir okuduk .Yazan elinize,yüreğinize sağlık sevgili hocam.
SU GİBİ AKICI,BİR İÇİMLİK ŞİİRDİ. SEVDANIN YAPTIRACAKLARINI SON DURAĞA KADAR OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE RESMETMİŞSİNİZ. SEVEREK VE HAZLA OKUDUM. TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Yürekten kutlarim dost SELAMETTİN hocam..
Gonul sayfanızda çiçekler acmış bır siirle karsilastim..
Beyit beyit sevda ask süzülmüş ta derinlerden,, duyguların raksiydi kalemle belirlenen..
İmgesel temelli duygu ve dusuncenin girisim yaptigi ,,ve okurken okuru da icine alan ,,
Bır duygu dalgası yayıyor...
Vurgulu ses cikislari ,, lirik betimlemelerle bezenmis harika dizeler ,,
Gonul sesinizin farklı bır kafiye duzeniyle,, dizelere aktarimi muhteşem ..
Ve Siir'in adi ...
------- BIR GUL OLSUN DİKMEDİN MI ? -------
Harika bır siir adi ....
Ve final...
Finalde Siir'in mesajini vermeyi basarmış .....
Tebrik ederim SELAMETTİN hocam harikaydi ...
Sevgilerimle. ..... Şen ve esen KALIN .... JANET ...