(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kural Mı Kral Mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kural Mı Kral Mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hakkaten ya... Koyunun olmadığı yerde bADURRAHMAN çELEBİYE NE DERLER ? Aklıma takıldı.. Aklım da varmış bu arada. Boş vericen kuralı muralı... Diyo bazen Melayikeler... Diyorum öle demen ..Kırmızı ışıkta kalıcam bi gün.. Kuralı boşvermiş bi şüferin tekerleklerinde.. ..Saygı. ..Saygı. Akıl dolu dizelere.
dünyanın değişmeyen ve en eski mesleği dalkavuklar bu işin özü, üzücü tarafı evelden saraylarda yaşarlardı ve ücrette alırlardı, ama artık günümüzde iktidar ve güç sahipleri bu işi bedavaya getiriyorlar herkesten bekliyorlar aynı şeyi......
Krallıklar yıkılır, kurallar da değişir ama, kralcılar bakidir.. Hele bide,kralcı olarak doğmuşlarsa işten,aştan yana sıkıntı çekmezler. Kralcılar,krallar ve kurallar arasında aykırılık,bizim işimiz...
bir de kraldan çok kralcılar var ki hangisi hangisinin devamıdır anlamak zor...
burası bir alem ne ararsan var...iyi vr kötü var cennet var cehennem var... kural var kralda var ne ararsan bende bilmiyorum hangisi hangisinin devamı...bence adaletin devamı önemli kıralın ve kuralın değil..saygılarımla..
mehmet ali unsal tarafından 2/26/2011 12:12:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Koyunun olmadığı yerde bADURRAHMAN çELEBİYE NE DERLER ?
Aklıma takıldı..
Aklım da varmış bu arada.
Boş vericen kuralı muralı...
Diyo bazen Melayikeler...
Diyorum öle demen ..Kırmızı ışıkta kalıcam bi gün..
Kuralı boşvermiş bi şüferin tekerleklerinde..
..Saygı.
..Saygı.
Akıl dolu dizelere.