Gönlü zengin olana mülki milyarder derim Yüreğimin içinde ona bir ağ ördürdüm Yıllar geçti aradan onu hâlâ severim Dün geceki rüyamda ben yine Onu gördüm.
Kader girdi araya, taç olmadı başıma Ağaran saçlar şahit, sonbaharda yaşıma Kendim bile şaşırdım çatlamayan taşıma Yıllar yılı ben Onu sol yanımda götürdüm.
Hâlâ bir Hint kumaşı, gönlümdeki değeri Hiçbir şeye eş değil, onun yoktur diğeri Teskin etmek olmadı söz anlamaz ciğeri Hayaller deryasında ben nefsimi yüzdürdüm.
Hep aradım ben Onu sevgilerin sesinde Sevdaları yaşadım şairler ülkesinde İlham perim bir afet, kıratın terkisinde Ağyar ne derse desin ben aşkımı sürdürdüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLHAM PERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLHAM PERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kader girdi araya, taç olmadı başıma Ağaran saçlar şahit, sonbaharda yaşıma Kendim bile şaşırdım çatlamayan taşıma Yıllar yılı ben Onu sol yanımda götürdüm duygu yükü tbrikler
Kader girdi araya, taç olmadı başıma Ağaran saçlar şahit, sonbaharda yaşıma Kendim bile şaşırdım çatlamayan taşıma Yıllar yılı ben Onu sol yanımda götürdüm.
vefa da bu değilmidir gerçek sevgi o isterse bilmesin yıllarca saklayıp sevebilmek