1974 Yılının bir yaz gecesi,sevdiğim bir arkadaşımın aldğığmız alkolün de etkisiyle kendi yaşamına dair anlattıklarının etkisiyle dizelere döktüğüm duygular...
YARINA DAİR İşte, bak yine sabah oldu. Güneş, bir başka gülüyor insanlara.. Tüm insanlar, yeni bir güne başlıyor mutlu ve umutlu. Çünkü beklentileri var yaşamdan, yarına dair. ...ve yarıştalar yaşamla.
Ben ise; bir duvar dibinde sabahlamışım. ...sarhoş halimle gözlüyorum insanları. Mutsuz ve umutsuz. Çünkü beklentim yok benim yaşamdan, ...yarına dair.
Akşam olmuş, sabah işe gidenler, dönüyor evlerine ...birer, birer. .......... ve gözleri özlem dolu. Çünkü bekliyor onları çocukları, ........ gözleri umut dolu.
Ben ise; karanlık bir köşeden gözlüyorum, .......o evleri. Biraz hüzün, biraz da duygulu. Ama, yine mutsuz ve umutsuz. Çünkü beklentim yok benim yaşamdan, ......yarına dair.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARINA DAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARINA DAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben ise; karanlık bir köşeden gözlüyorum, .......o evleri. Biraz hüzün, biraz da duygulu. Ama, yine mutsuz ve umutsuz. Çünkü beklentim yok benim yaşamdan, ......yarına dair.
Bu hüzünlü bullutlar umarım bir sevinçli sağanakla mutluluk gözyaşlarına dönüşür ve açılır masmavi gökyüzü, umut çiçeklerine dönüşür. Güzeldi anlatım yalın; şiiri yaşayan bir yüreğiniz var.
Her satırı duygu yüklü ve bir o kadarda karamsarlık içeriyor.Okuyunca bende hüzünlendim.Yarınlarınız hep mutlu ve umutlu olur inşallah ,elinize,yüreğinize sağlık değerli dostum.
Kesinlikle çok şeyler değişiyor. O arkadaşım da, o günleri aştı ve çok mutlu bir yaşam sürüyor Şiirimi okumaya ve yoruma değer gördüğünüz için çok teşekkür ederim. Saygılarımla. ( İzmir'i sakın yakmayın ha..:)) )
karanlık bir köşeden gözlüyorum,
.......o evleri.
Biraz hüzün, biraz da duygulu.
Ama, yine mutsuz ve umutsuz.
Çünkü beklentim yok benim yaşamdan,
......yarına dair.
Kutluyorum usta kalemi.Çok güzel bir şiirdi.