(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mısır ve Libya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mısır ve Libya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
abd -israil, horonun başı her bir ölü için, artar maaşı dikta olmuş yine, akıldan şaşı
---ulan müslüman hasmı, çek elini kardeşten ---sonrasımı itlere, kemik olur leşinden
DOST ÇOK ULUSLU ŞİİRKETLER VE KİLİSELER BİRLİĞİ İDARENİN HAKSIZ DAVRANIŞLARIDA VAR BUNDA TABİKİ...KUTLARIM DEĞERLİ DUYGU VE DÜŞÜNCELERİNİ...SEVGİLERDE KAL...
elbette anlık olayların ayaklanması değil zamanla birikimlerin doluluğu taşırmasıdır şuda unutulmaması gerek dış güçlerin baskıları ve orada faalıyet gosteren saklanmışların direnişinden kopan ayaklanmadır haklıda olsa dış mıhrakların varlığı katiyettedir.
Yavuz hocam güzel değindin noktalar ama sivri dilli hakikaten ben öfke dilinin bile ölçülü olması gerektiğine inanalardanım affınıza sığınarak öyle deyyus filan hoş olmuyor bence hani daha naif dana kibar hakaretler edilebilirmiydi edilecekse bile?
Değerli kardeşim ben zaten haksızsın demedim güzel değinmişsin de dedim...
kötü sözün güzel ağıza yakışmayacağı kanaatindeyim fikrim bu ve arkasındayım şiir yazıyoruz ya hani en acı sözü baldan bir peçeyle sunmakta mümkün deil mi
küfreder gibi olmamalı diye düşündüm sadece
ki beğenerek okuduğum ve takdir ettiğim bir şairsiniz kırmışsam özür dilerim muhabbetle...
Değerli kardeşim ben zaten haksızsın demedim güzel değinmişsin de dedim...
kötü sözün güzel ağıza yakışmayacağı kanaatindeyim fikrim bu ve arkasındayım şiir yazıyoruz ya hani en acı sözü baldan bir peçeyle sunmakta mümkün deil mi
küfreder gibi olmamalı diye düşündüm sadece
ki beğenerek okuduğum ve takdir ettiğim bir şairsiniz kırmışsam özür dilerim muhabbetle...
kısmende olsa haklı ve hakikatli yorumunuz ama düşünün ki dolu zaman doygun zaman durmuyor virgülle sözler neyi işaret ediyor olaylar ve şahıslar analize dokunmalı ki ben hakkında öz nitelik sahıbı olmadığım kişileri asla fişlemem şiirimde yıllardır sahnelenen perde de ta bizlere kadar yapılmayan hakaret kalmadı
belki aşırıydı belki gerçekten sivri dilliydi ama doğru düzlemdeydi. hayat hikayelerine bakarsak nereden geldikleri amaçları ne ne yapmaya hangi kişilerin gölgedanlığında halka özelliklede hangi neslin faili meçhul cinayetlerini tetiklemişler düşününce azda olsa dil savruklaşıyor . içte yanan ateş hatalıda olsa tespitimin doğru olduğu kanısındayım.
hayır bence isyanlarda başı dikta rejimini seven israil geliyor kaldıkı amerikada türkiye gibi demokrasiden yana. bu uzun uzadıya bir düşünce tarzı amerika artık israili n elinden çıkan sömürge olgusunu ve dunyada yere batmışlığını görerek olaylara mudahil oluyor ama ayaklanmayıda savubnuyor hemde sonuna kadar.. iyi analiz etmek gerek
şu an türkiyeden yana gözüksede iyi tahlil etmek gerek. ateşlenen fitil artık sonmeyecek bundan dolayı kendıne düşen payın peşinde ve gorduki bu paylamada israil olamayacak. ne koparırsan kardır muhasebesi..
bu bambaşka bir isyan ne kadar faili meçhul ve ölen kişilerin dini kimnliğide ortada ve isyan edenlerde.. bu isyan dikta rejimini ayakta tutan israile ve yanlılarına karşıydı yanı demokrasıye adımlanan yol olarak tarihe geçecek bu isyanlar..
umarım yanılmazsın ben sadece diktatör değişimi yaşıyoruz aynı tas aynı hamam olacak diye düşünüyorum hani borsada kağıt değğiştirirsin ya öyle birşey prim bitince borsa düşünce yeni kağıtlara el atarsın
Gerçekleri yazan dizeleri içim acıyarak okudum.Duyarlı gönlünüze selamlar.