(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
APTALLAR VE AÇIKGÖZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
APTALLAR VE AÇIKGÖZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendini beğenmek başkalarını aşağı görmek yani kibir şeytanın vasfıdır... dolayısıyla insanlığını yitirenlerde insani davranış görülmez.. kendi değerinden bir haber olan başkasının değerini hiç bilemez...
ancak insan olmanın erdemine erişenler insana değer verir..
akıllı olan kişisel çıkarını değil toplumun insanlığın çıkarını düşünür yüceltir her daim... gerçek insan meleklerden de yücedir ne mutlu insan olmanın kutsiyetine erenlere erdemli insan olabilenlere..:)
teşekkürlerim düşündüren hayatı sorgulayan sorgulatan sevgi yürekli eşsiz güzelliklere iyi ki varsınız değerli hocam... sevgim saygımla hep selamla..
”Cahil bir toplum, özgür bırakılıp kendine seçim hakkı verilse dahi, hiçbir zaman özgür bir seçim yapamaz. Sadece seçim yaptığını zanneder. Cahil toplumla seçim yapmak, okuma yazma bilmeyen adama hangi kitabı okuyacağını sormak kadar ahmaklıktır! Böyle bir seçimle iktidara gelenler, düzenledikleri tiyatro ile halkın egemenliğini çalan zalim ve madrabaz hainlerdir!”