(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vakit Geç Oldu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vakit Geç Oldu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir birkaç bölümlük ve bir sonraki bölümü okursan ne demek istediğimi anlarsın :) Şiirin tadı kaçmasın diye şimdi söylemiyorum ve bu şiiri bi yarışma için önceden yazmıştım:)
Nasılda bekler tenim nefesinin buharını Nasılda dinlenir sarılamayışların yorgunluğu şimdi sen olsan sen olmalıydın da yanımda ki deniz kenarında seninle geçireceğimiz her dakika bir yıldız denizler boyu bir ömür vardı vakit mi bana sahip bir sen vardın vakit nekadar geç olursa olsun ne kimseye söylerdim ne de sabahı beklerdim seninleyken hava hep buz gibi olsun hava hep buz gibi olsun isterdim sarıl bana hava buz gibi şimdi deniz kenarında...
Teşekürler CAnkat
cankat tarafından 2/19/2011 10:17:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
cankat tarafından 2/19/2011 10:18:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
:) Bence devamını da okumalısın hatta kendi yorumunu katarsan daha da memnun olurum. Ortaya aynı konudan oluşan iki farklı şiir çıkmış olur ki çok hoş olur derim. :) Sevgiler.
Bu şiirin üstüne Şeref,ben ve Orhan abi Salacak'a indik akşam üstü. Her zamanki yerimize,kayalıklara tabi. Ayasofya,Sultanahmet ışıl ışıl. Biraz kuruyemiş,votka,meyvesuyu ve üç plastik bardak.
"Vakit geç oldu"
vakit geç oldu biliyorum da şimdi deniz kenarında olmak vardı gökyüzünde yıldızlar hava buz gibi
Sayın Yazarım, Şiir ve yazılarınızı büyük bir sabırsızlık ve keyifle takibeden okuyucularınızdan sadece biriyim.Gerek şiirlerinize ve gerek yazılarınıza yorum yaparken de engin hoşgörünüze olan inancım,her zaman önplana çıkar. Sizin sayfanızda ve sizin kaleminizden dökülenlere yapılan yorumları değerlendirmek de,sadece sizin tasarrufunuzdadır diye düşünüyorum..
Valla donarsın bu havada, deniz kenarında, bi de fırtına var bugünlerde, sakın dalgalara el edivereyim deme, alıp götürürler büyük kabarık köpüklerle, ***************************** bu da minik ama anlamı geniş bir şiirdi sevgili Esma Kahraman, kaleminize gönlünüze zeval gelmesin...
çok güzel alıp götürdü yine beni denizin bi kenarına,
dönermiyim,
bilmem..........................
saygılar..........