(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hadi Buyrun Sofraya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hadi Buyrun Sofraya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hadi buyurduk... "çek bi dörtlükkkk Esma'dannnn" yudumladık şiirlerini.. sayende Radyo Tiyatrolarından.... kızarmış ekmeğe kadar duyumsadık her kokuyu ve anıyı... selam ve sevgilerimle değerli şaire..
allah ne verdiyse üç-beş balık ve rakı, ama masa tahtadan olmalı bi ayağı aksak, örtüde istemez aksayan ayağının altına hüzünlerden de bir parça sıkıştırıp dalıp gitmek rakı kadehinin tahta masada bıraktığı ıslak çembere,
Hanımefendi, sofra bir belgesel...İyi ki şiiriniz gelmiş de geçmişimizi andık bu sayede. Keseniz bol, sofranız berketli, şiiriniz daim olsun, tebrik eder, saygılar sunarım.
Kazan mevcudu : 332 Sofrada ne var ? Etsiz kuru fasulye,ekmek ve su. Pilav,kurusoğan ve turşu yok! Günün tatlısı ? Ne gezer! Sürahinin doluluğundan bile şüpheliyim. Eksik malzeme.Veli Göçer'in evleri gibi. Şuna açıkça,"evde yokuz!" desene..
Süpersin sen beeeee ! sofraya ikramın hoş da, şiir sinisi niye boş ? Elimde tatlı geldim oldum bi hoş, yemek sonrası muhabbetler pek tatlı, gel sen de acele koş....
"çek bi dörtlükkkk Esma'dannnn"
yudumladık şiirlerini..
sayende Radyo Tiyatrolarından....
kızarmış ekmeğe kadar duyumsadık her kokuyu ve anıyı...
selam ve sevgilerimle değerli şaire..