Besmele ile uyan, sabahın olsun aydın Hissederim seni ben, kalbimdedir aşk kaydın Bu günaydındır bana, hiç bitmez rüyam olsun Benden de bir günaydın, aşka giden tek yolsun.
Gündüzlerim senindir, gecelerim senindir Huzur bulur her zaman, aşk özlenen tenindir Yâr sen diğer yarımsın, bal tatlısı canımsın Vücudumu saran aşk, aşkla akan kanımsın.
Bir meltem esintisi, fırtınalar koparır Hayalin bile tayfun, beni benden koparır Bayıldım da ayıldım, durum ölümden beter Her kelimesi eter, aşk olsun bana yeter.
Allah bilir her şeyi, küçük kalbimdesin sen Sevgimin ölçüsü yok, seni seviyorum ben Sana feda olsun can, iste dursun akan kan Sevsen sevdiğim kadar , hiç kimse bakamaz yan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevsen Sevdiğim Kadar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevsen Sevdiğim Kadar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gündüzlerim senindir, gecelerim senindir Huzur bulur her zaman, aşk özlenen tenindir Yâr sen diğer yarımsın, bal tatlısı canımsın Vücudumu saran aşk, aşkla akan kanımsın.
Muhatabına duyulan sevgi ancak bukadar güzel anlatılır. Beğeniyle okudum.Kutluyorum .Duyarlı gönlünüze selam saygılar.
Huzur bulur her zaman, aşk özlenen tenindir
Yâr sen diğer yarımsın, bal tatlısı canımsın
Vücudumu saran aşk, aşkla akan kanımsın.
Muhatabına duyulan sevgi ancak bukadar güzel anlatılır.
Beğeniyle okudum.Kutluyorum .Duyarlı gönlünüze selam saygılar.