Yıllar var ki, seni görürüm her karanlık gecemde.. Unutmak... anmamak isterim.
Ama nedense.. beceremem bir türlü. Karabasan misali, çökersin karanlık gecelerime.
Bazı geceler yumarım gözlerimi sıkı sıkı.. hem de sımsıkı. Gecelerimi iyice karartıp, seni görmemek için.
Oysa nasıl da inanmıştım bir gecelik bile olsa, seni görmeyeceğime. Bir anlık bile olsa, mutlu olacağıma.
Ama hepsi boş, hepsi yalanmış meğer. Onlar da aldattı beni.
Artık dayanamıyor, isyan ediyorum. Lanetler yağdırıyorum.. karanlık gecelere. Olmuyor!... olmuyor.... beceremiyorum. Sensiz geçmiyor yine, şu karanlık geceler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIK GECELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIK GECELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam bir şeyler kopup geldi gırtlağımda düğümlendi. Ellerim buz kesti yüreğinizin canhıraş feryadını duyar gibi oldum. kutlarım hocam çok güzel bir anlatımdı sevgimdesin
Artık dayanamıyor, isyan ediyorum. Lanetler yağdırıyorum.. karanlık gecelere. Olmuyor!... olmuyor.... beceremiyorum. Sensiz geçmiyor yine, şu karanlık geceler.
Günlerinizin aydınlıklar içinde geçmesini temenni ederim çok güzel dizeler sayfaya düşmüş kutlarım kaleminiz daim olsun..saygı ve selamlar..
GECEYİ BİR YERDE SEVİYORUM, HANİ DİYORYA HZ.MEVLANA KUSURLARI,AYIPLARI ÖRTMEDE GECE GİBİ OL...ONUN DIŞINDA AYDINLIK YİNE DE EN İYİSİ.. ŞİİRİNİZ DE BİR O KADAR İYİ.SEVEREK VE İMRENLE OKUDUM. TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Artık dayanamıyor, isyan ediyorum. Lanetler yağdırıyorum.. karanlık gecelere. Olmuyor!... olmuyor.... beceremiyorum. Sensiz geçmiyor yine, şu karanlık geceler.
Degerli kalemi kutlar saygıalrımla cok güzel ve anlamlı dizelerdi üstadım kutlarım
Artık dayanamıyor, isyan ediyorum. Lanetler yağdırıyorum.. karanlık gecelere. Olmuyor!... olmuyor.... beceremiyorum. Sensiz geçmiyor yine, şu karanlık geceler. ........Işıkların yanmasını dilerim tüm karanlık gecelere.Hüzünlü,güzel bir şiir.Kutlarım
Mevlam bizleri karanlıklarda caresiz bırakmasın. Amiiin.