(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
IŞIKLAR SÖNÜNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
IŞIKLAR SÖNÜNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sönüyor işte her gün bir kaç ışık Yaşarken ölmeye, Karanlığa gömülmeye böylece alıştık!"
uyaran tefekküre daldıran içten harika dizeler.. teşekkürlerim hayatı sorgulatan erdemli eşsiz güzelliklere iyi ki varsınız değerli hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar...
Anlamlı, etkileyici, düşünülmesi gereken güzel bir şiirdi. Ya karşılayanımız olmayacak ya da biz gelemeyeceğiz eve bir gün. Hayatın gerçekleri. Kutlarım. Selam ve Sevgimle.
ANLAM DERİNLİĞİNDE VE DOPDOLU... BİR TEFEKKÜRDEN ARDA KALANLAR OLMALI. HAYATIN ANLAMI DEMİŞTİM:
Belki de inkıtâlar oynanıyor ömürden... Hakem, elinde düdük, ha çaldı, ha çalacak. Binbir telâşla sanki, mal kapılır yağmurdan, Düdükten sonra her şey, orta yerde kalacak...
ŞİİRİNİZ BENİ DE TEFEKKÜRE ZORLADI. KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.OKUMASI BİR ZEVKTİ. SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
şiir üstü sürükleyen bir anlatım.
inşallah ışıklarımız hep yanar konumda bekler sevdiklerimiz.
Sonsuz saygımla.