Karabasanların doğduğu bir rüya Uyanmak istiyorum... Bitmeli ,yok olmalı Yoksa ölüm yolculuğumu ardımda Ne kadar da derin uyumuşum, Sarf etmedim çaba . Evresine sokmuş beni Korkuyorum, içimde titreme Uyandır artık beni! .. Açtığımda gözlerimi varayım huzura...
Sevgi denizinde yıkanayım Pürü pak olup,yaşadığımda dünya da Oh beee rüyaymış demeliyim... Ayaklarıma geçirmeliyim postallarımı, Kaldığım yoldan etmeliyim,yürümeye devam... Henüz okul çağındayım, Yada o çağlarım okulu hatırlatır bana. İçinde sevginin değer bilindiği en güzel anılardan biri...
Bir kelimeye takıldı dilime Yaban: Neydi yaban ilkkez duyuyordum. Bilmiyordum,öğrenmekti niyetim. Neresiydi acaba bu yaban? Nasıl bir yerdi? Mutlaka güzel bir yer olmalıydı.. Bir şehir yada ülkemiydi bilmediğim. Şehirse gitmeli,görmeliydim. Ben sürekli bu düşünceler içinde...
Gördüğüm tek yer burasıydı Sıkıcı gelmişti artık. Herşey çok sönük, çok puslu, bulanık. Başka yerleride tanıma vaktiydi Bilmediğim kalınca sis perdesi Düşsemde her defasında yenik kadere Olan gücümle boğuşmalardayım Töközlemeler vız geliyor Hiç dert edinmedim.... Sonunda uykuya tekrar dalmışım...
Ama uyandır ne olur... Uyandığım da, yüreğim kanıyor olmasın,ufkumun zindanlarında başka hayatlar yaşamasın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYANDIR BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYANDIR BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen zaten uyannmışsın belli ki henüz ayıkmadın. yada uyandığının ayırdımında değilsin. Tekrar Yüksek sesle sesleniyorum. "Hey !.. yan artık. Uyan." şaka tabi, şiirin yukardaki duruma uyuyor. Yada benim anlamam bu. biraz kıtsa anlamam bağışla lütfen. Yüreğinin deviniminde üretim var. Seni kutluyorum dost.
Rüyaların iyi olanını her insan çıkmasını ister.Bazen güldürür bizi,bazende yerde süründürür,Kımıldamak imkansızlaşır ürkütüler içerisinde karambola gider .
Önemli olan ayakta olduğumuzda rüya görmemektir. Çok teşekkür ederim. saygılar size....
tüm zorluklara inat,gerçekten kaçmayalım. şiiriniz beni hatırlattı:kahvaltıdan sonra (ben yatmaya gidiyorum,demin bir rüya yarım kalmıştı,rüyama devam edeyim derim) tabi ne rüya var,ne başka bir şey..sadece acı ve acıtıcı olan hayat gerçekleri sizi kapıda beklemektedir.. tam puanla kutladım..
Düşsemde her defasında yenik kadere Olan gücümle boğuşmalardayım Töközlemeler vız geliyor
Hüzün dolu dizelerdi ama hayatta olan tökezlemeler degerli şairemi asla yıkamaz onu seven dostları var olumsuzluklara inat var gücümüzle tutunmalıyız hayata Güzel yüreğini kutlarım arkadaşım.Saygılarımla
Ama uyandır ne olur...
Uyandığım da, yüreğim kanıyor olmasın,ufkumun zindanlarında başka hayatlar yaşamasın...
CANIM kutladım seni.
müthiş yol alıyorsun bitanem..
öpüldünüz.........