Bir nefes çektim derinden, İşte aşk bu dedim daha yeşermeden, Gönül bu ne istediği bilinmez, Sürükler seni aşkın peşinden kimseler bilmez…
Bir nefeslik aşkmış, belli belirsiz yaşanmış, Sanki günahlarla yoğrulacak hataymış, Ele güne karşı mahçup olup utanmış, Doyasıya içine çekmeden, kapılar ardına kapanmış…
Yaşanası bir aşkmış, Nefes alışlarını şaşırmış, Bir ömür süreceğini sanmış, Doluya koymuş almamış, Boşa koymuş dolmamış, İşte öylesine bir nefeslik aşkmış…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir nefes Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir nefes Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir nefes ki ask sana benzer... sensiz gecen her ömur küle benzer.. bir nefeslikte olsa asklar demekki neymiş her haliyle güzelmiş:)aska sitem eden dizeler guzeldi..sevdim..sevgilerimle..
Teşekkür ederim şiirime ilave yaptığınız için sevgili denizcano... paylaşımlarımız güzel oluyor da bu güzelliğe yeni yapılandırma limon suyu sıkıyor. Kaç gündür siteye girme imkanımız olmadı. Soğuttular yapılanacağız diye...
Teşekkür ederim Müjgan hanım. Burada şiirlerimize uygun müzik koyamıyoruz bloglarımıza... myoperada bu imkan oluyor. Sizlerle paylaşmak istedim ziyaretiniz için teekrar teşekkür ederim.
işte öylesine bir aşkmış öylece sefil bir aşkmış öyle böyle bir aşkmış ölü doğmuş bir aşkmış... olmayacakken olsun diye tutturulmuş bir aşkmış yasak sevgililerim doğurduğu bir aşkmış...
Sevenin tutkun olduğu, Sevilenin unutkun olduğu bir aşkmış... ***************************** Güzel dizeleriniz ve ziyaretiniz için teşekkür ederim Gönül hanım...
Şiirinizi büyük keyifle okudum sayın Marmaralı .Duygunun aktarımı öylesine duru ve güzeldiki.
Ancak küçük bir eleştirim olacak 14 dizeden müteşekkil eserde 10 dizesi "mış " eki ile bitmiş.
Elbetteki şiir duygudur, bilgidir ama aynı zamanda kelimelerle bestelenen müzikdir, aynı zamanda sestir. Burda şiirselliği yakalamaktaki gayeyi anlayabiliyorum.Rediflerle ses uyumu olarak düşünmüşsünüz ama aynı sesleri üst üste üstelik bu kadar kısa bir eserde tekrar etmeniz sanki biraz boğmuş gibi geldi bana.
Ne olur eleştirimi yanlış anlamayın.Ben söylemezsem, başkası söylemezse hiç bir zaman en doğruyu bilemeyiz. Yazdıklarımı sadece şiirle konuşma olarak adledip , ona duyduğum saygıdan bu cesareti aldığımı bilmenizi isterim.
Gönül emeğinizi tüm içtenliğimle kutluyor.Nice güzelliklerde tekrar buluşmayı diliyorum.Saygılarımla.
Ziyaretiniz ve benim için çok değerli yorum-eleştiriniz için teşekkür ederim sayın Şükran Ay... Ben de dost şiirlerini okuyup, güzelmiş diyenlerden değilim. Gerektiği yerlerde içerik veya sayfa düzenlemesi ile ilgili eleştiri-yorumlarım olur zaman zaman... Bu eleştiriler verilen emeği beğenmemezlik değil aksine daha mükemmele yelken açlıması için yapılan uyarılardır... Size tekrar can-ı gönülden teşekkür ederim... Bir ışık tuttuğunuz için gittiğim yolda... İyi ki ziyaretime gelmişsiniz, varolunuz...
sensiz gecen her ömur küle benzer..
bir nefeslikte olsa asklar demekki neymiş her haliyle güzelmiş:)aska sitem eden dizeler guzeldi..sevdim..sevgilerimle..