Şimdi perdeleri açtım bakarım ayak izine Geçmişin karanlığında senin ışığın görünür Yeşerir dağ taş çiçek açar kainat Ölü kızlar hayat bulur toprağında Nakşeder semazen ruhlar Sen geldin gönlümüze huzur verdin bize
Dün sensiz kalmıştı karanlığa boğulan dünya Karışık serkeşlikler gezerdi iç içe Tarumardı tüm mahlukat Sen doğdun güne güneş şaşkındı ışığına Oda senle hayat buldu gelişinle Çöle sevdalı gönlüm seni özler ey Nebi!
Sen gelmeden gölgeler düştü en derinden Bir çılgın ezberi verdin ebabillerden Ters döndü planları Ebrehe lerin Çılgın bir dünyanın gözlerinde doğdun Merhamete boğdun tüm her yeri Özlemlerimiz sana sen doğdun gözlerimizden Çöle sevdalı gönlüm seni özler ey Nebi!
Şimdilerde yine diz çöktü önünde insanlık Harekete geçti firavunlar Aşırdılar arları yok ettiler imanı Fesada gark ettiler masıvayı Gönül iklimlerimiz zemheride özlemin kaplı sinemizde Çöle sevdalı gönlüm seni özler ey Nebi!
İşmarına kapıldı gönüller şeytanın Vesvesesi dilime düştü istemeden Çığlıklarım çekiyor en derin rüzgarları Medine de tohumlar buldum hasretini kucaklayacak Sardı mihenk taşımı Kabe ye ufkunu bırakıp Çöle sevdalı gönlüm seni özler ey Nebi!
Koşmak isterim çilesiyle aydınlattığın yollardan Her bir taşa dokunup seni sorar yüreğim Sana değen her yanı koklayıp ıslah olmak isterim Bir gecenin karanlığını aydınlatan güneşin şafağa dokunduğu gibi Bastığın yerlerde seni bilip seni sever gibi Çöle sevdalı gönlüm, seni özlerim ey Nebi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çöle Sevdalı Gönlüm Seni Özler Ey Nebi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çöle Sevdalı Gönlüm Seni Özler Ey Nebi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gelmeden gölgeler düştü en derinden Bir çılgın ezberi verdin ebabillerden Ters döndü planları Ebrehe lerin Çılgın bir dünyanın gözlerinde doğdun Merhamete boğdun tüm her yeri Özlemlerimiz sana sen doğdun gözlerimizden Çöle sevdalı gönlüm seni özler ey Nebi! ......................................... en sevgiliye yazan kalemi yüreğini kutluyorum saygılarımla ................
Koşmak isterim çilesiyle aydınlattığın yollardan Her bir taşa dokunup seni sorar yüreğim Sana değen her yanı koklayıp ıslah olmak isterim Bir gecenin karanlığını aydınlatan güneşin şafağa dokunduğu gibi Bastığın yerlerde seni bilip seni sever gibi Çöle sevdalı gönlüm, seni özlerim ey Nebi!
KUTLARIM KALEMINI
SAYGILAR SEVGILER
SLM;LAR...