Gülüm dedikçe güldün, kırma dedikçe kırdın Bu can sana kurbandır, dedikçe kem haykırdın Aşkta bakılmaz lafa, bakmam yaptığın gafa Kalbidir benim sevgim, sen kaldırsan da rafa.
Neden terk ettin beni, ben çok severken seni Gün gelir pişman eder, o an anlarsın beni Aşkım ben tavım sana, avcı ağlarını ör Etrafa bakarım kör, bak bari sen beni gör.
Havalar çok bulutlu, yıldırımlar çakıyor Akdeniz çalkantılı, gözler korkak bakıyor Güneş bile saklanmış, gözyaşım olmuş yağmur Islandım mendilim yok, çöl bile oldu çamur.
Çok haklısın sevgilim, bir bakışına kandım Sen kaçtıkça kaçarken, aşkım diyerek yandım Çok seven bir kalbim var, içinde Rabbim de var Çektiren de çekermiş, aşkın acısı da var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Acısı da Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Acısı da Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Havalar çok bulutlu, yıldırımlar çakıyor Akdeniz çalkantılı, gözler korkak bakıyor Güneş bile saklanmış, gözyaşım olmuş yağmur Islandım mendilim yok, çöl bile oldu çamur.
Çok haklısın sevgilim, bir bakışına kandım Sen kaçtıkça kaçarken, aşkım diyerek yandım Çok seven bir kalbim var, içinde Rabbim de var Çektiren de çekermiş, aşkın acısı da var.
Aşk ve hüzün kokan mükemmel dizeler okudum gönül sayfanızdan. Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Akdeniz çalkantılı, gözler korkak bakıyor
Güneş bile saklanmış, gözyaşım olmuş yağmur
Islandım mendilim yok, çöl bile oldu çamur.
Çok haklısın sevgilim, bir bakışına kandım
Sen kaçtıkça kaçarken, aşkım diyerek yandım
Çok seven bir kalbim var, içinde Rabbim de var
Çektiren de çekermiş, aşkın acısı da var.
Aşk ve hüzün kokan mükemmel dizeler okudum gönül sayfanızdan.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.