(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZEL VATANIM İÇİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZEL VATANIM İÇİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çoktandır ugramıyordum siteye, bugün biraz şiir okumak için önce seçkilerden başladım.
Sevgili Şair Acemi kusura bakma ama; baban sana parmak saymasını ögretmemiş galiba Tabii ki bunda senin kabahatin yok. Amma velakin bu şiirine, şirin bir böcek vererek kıyak geçen sevgili hemşehrilerin demek şiirin zerresinden anlamıyorlarmiş ya da siteye yıllardır şiir ekleyen değerli şairlerle alay etmek için; "işte bizim dediğimiz olur" gibi bir hava içindeler. Bu çok yanlış. içinde vatan geçen bir şiirin kalitesi ve büyüklüğü de vatana yakışır olmalı kanatimce.
"Her zaman çalışırım (7) Her çileye alışırım (8)
Yaparım fedakarlık, (7) Yapmam hilekarlık, (6)"
Tabii ki bunları görmemek için kör olmak lazım Demek ki kurul kör! Bunun başka izahı var mi sevgili Şair Acemi?
bir vatan kelimesi sizin yüz bin böceğinizden de yorumunuzdan da daha kıymetlidir.Ayrıca bu böcek konusunu benim kadar dile getiren de oılmadı sitede.Sustum son günlerde.Korkumdan değil sırf saygım ve sevgim olduğu için site yönetimine fakat artık yine gördüm ki nice değerli şairler ve yazarlar yine es geçiliyor.Yalansa baksınlar bir şu " UĞUR BÖCEKLİ ŞİİRLER"E. Ya bir şair daha doğrusu aynı şair bir ay içinde kaç şiiriyle böcek veya kurdele alır kardeşim.Sırf bu yüzden artık bu sitede şiir yazmaktan soğudum desem yeridir.Bu uygulama adil olmadığı sürece artık şiir eklemeyeceğim.Bu tür yorum yapanlara da lütfen saygı duyulsun ve hoşgörüyle yaklaşılsın.Sözüm Baha Acemi ve diğerleri için değildir öyle olsaydı zaten yorumlamazdım şiirlerini.Bilmem ne demek istediğimi izah edebildim mi? Saygımla.
Sayın Şair Acemi size değildir sözüm .. G/özüm siz rahat olun
Anladığım kadarıyla yazan kalem çok genç , değilsede kendince bir yaştadır .. Vatan kelimesi güzeldir ne güzel ki her vatan seferin yaptığını yazmaya çalışmışınız . tebrik ederim
Ama birde şu var :
Boğazıma kadar doldurdu yöneticiler .. Yahu bu şiiri seçen kurul bana lütfen anlatsın neyi göz önüne aldı Sadece Vatan kelimesini mi
Bu nasıl bir seçki anlayışı bu nasıl bir okuma alışkanlığı bu nasıl verilen bir karar ... Sürekli olmak istediğimiz yer böyle basit bir hata yaparsa halimiz ne olacak Bir böcek yapıştırmakla bitmiyor bu işler bunların açıklanması gerekiyor diye düşünüyorum. En azından ortalıktaki kargaşalar biter .
Yani yine hiç şaşırtmadı seçki kurulu süpersiniz alkışlıyorum sizi
Sevgili sayfa sahibi yer işgal ettik kusura bakmayın ...
Güzel yürekli kardeşim vatanın için yüreğince bir şeyler karalamışsın bu güzel. Sen hep yaz. Ama şu noktayı belirtmeden geçemeyeceğim. Yaklaşık olarak 17 yıldır rabbim yüreğime tümceler üfleyince bir şeyler yazarım. 11 yıldır şiir ve roman tahlilleri yaparım. 4 yıl lisans yetmedi üzerine 2 yıl yüksek lisans yaptım. Şiirin tarihçesini çok iyi bilirim. Sözlü edebiyat geleneğinden tut İkinci Yeni'lere kadar. 7 yıldır Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği yapıyorum. Şiir benim dünyamdır. Beni şaşırtan nokta şu:Bu şiirin neyine bakılarak böcekle ödüllendirilmiş onu gerçekten merak ettim. Teknik desen yok,içerik desen yok. Anladım ki edebiyat ayaklar altında. Yazan güzel kardeşim sözüm sana değil. Şiiri seçen seçki kuruluna soruyorum.
Neye göre seçtiniz? Cevap bekliyorum. Sana da sevgilerimi gönderiyorum sen hep yaz ama üstatlarını da oku. Not:Üstat diye yorum yazan şairim üstatlık bu kadar basit mi?