Kırma kırık kalbimi, zaten parça parçadır Senin penceren süslü, mekanın köşk sırçadır Herkes penceresinde, hayata bakar bencil Bir dünyadır her aşık, ben aşk yaşarım sencil.
Mukavva sanma aşkı,bir çırpıda yıkılmaz Temeli bir yürektir, kurşun bile sıkılmaz Aşkı aşıkllara sor, cevabı ateşten kor Hesap zamanı geldi, ey yâr biraz kafa yor.
Sen kendine çalıştın, alıştın bensizliğe Kolay dediğin yarış, varıştır sensizliğe Bunu gören seyirci, konuyu söze döktü Çok acıklı sonu var, kalbimi kökten söktü.
Aşkta korkak değilim, bedel istedin aldın Sen ne anlarsın aşktan, inan sen bensiz kaldın Tek aşkım sensin canım, ayrılık yok kanımda Hem ilk hem son aşkımsın, olmasan da yanımda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hem İlk Hem Son Aşkımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hem İlk Hem Son Aşkımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkta korkak değilim, bedel istedin aldın Sen ne anlarsın aşktan, inan sen bensiz kaldın Tek aşkım sensin canım, ayrılık yok kanımda Hem ilk hem son aşkımsın, olmasan da yanımda.
Sevgiliye sitemli ve güzel dizeler. Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
Sen ne anlarsın aşktan, inan sen bensiz kaldın
Tek aşkım sensin canım, ayrılık yok kanımda
Hem ilk hem son aşkımsın, olmasan da yanımda.
Sevgiliye sitemli ve güzel dizeler.
Ellerinize sağlık.
Esen kalınız...