Her zoru başeden yürek değilmidir. Zaman ve yol arasında türkü tutulan, Daha derin kuyulara öfkemizi savurduğumuz Derilerin can pazarında kanatıldığı bir dünya...
Bir bilseniz,zamanın amansız oyununu Dil arasında istenmeyen sözlerin doğduğu. Kalp kırmanın varolduğu, Hoyrat zamanların sözcüleriyiz bizler...
Suyun söndürmeye çalıştığı, Ateş olup yakan dillerde Esaret zincirlerinin kırıldığı, Viraneye dönmüş yüreklerde...
Rüzgar yeniği altında savrulanlar Heybesinde umut ekmeği taşıyanlar Analığı sorgulanmış kadının sızısıyla, Çizemiyoruz kareler,kavganın uğultusunda...
ONURLU GEÇMİŞİNE GÜN IŞIĞININ,KARA PERDELERLE KAPLANDIĞI BİR DÜNYA.... DAHA DERİN DUYGULARIN HAKİR GÖRÜLDÜĞÜ,ALDATMACALARIN KAT KAT EKLENDİĞİ ,ELDE KALAN ÖZÜMÜZÜN SİLİMEYE YÜZ TUTTUĞU HAYATLAR....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALIŞIR YÜREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALIŞIR YÜREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgar yeniği altında savrulanlar Heybesinde umut ekmeği taşıyanlar Analığı sorgulanmış kadının sızısıyla, Çizemiyoruz kareler,kavganın uğultusunda...
Yüreğinin sesi burada dostum. Sen o sese kulak ver. Bence bırak aykırı sesleri. aykırı seslerle müzik yapılmıyor. Sen müzğini tamda bu dizelerde belirlediğin yığınlar için yapmalı ilhamını da onlardan almalısın. Yaşlanmadan yaşamak Hayatın pınarından kana kana içmekle olur can. Hani bir yazımda EŞİK ten söz etmiştim. Tam da eşikte oyalanmaktasın. Bir adım ötesi bitimsiz bir dünya. Yolun açık olsun. Pir Sultanı, Kaygusuz Abdal'ı Veyseli, Mahzuni'yi düşün.
Rüzgar yeniği altında savrulanlar Heybesinde umut ekmeği taşıyanlar Analığı sorgulanmış kadının sızısıyla, Çizemiyoruz kareler,kavganın uğultusunda...
ONURLU GEÇMİŞİNE GÜN IŞIĞININ,KARA PERDELERLE KAPLANDIĞI BİR DÜNYA.... DAHA DERİN DUYGULARIN HAKİR GÖRÜLDÜĞÜ,ALDATMACALARIN KAT KAT EKLENDİĞİ ,ELDE KALAN ÖZÜMÜZÜN SİLİMEYE YÜZ TUTTUĞU HAYATLAR....
Özü anlam yüklü güzel şiirinizi büyük bir beğeniyle okudum. Yazan yüreğinize ve emeğinize sağlık. Saygı ve sevgiyle kalın.
İçe sinmeyen,silinmeyen yaşam tarzı.
Bölünen kalbin sızısı,yan ağrısı
Çatırdayan iklimin hüzün sancısı...
Oysa bizler...
Ekmeğini taştan çıkaranlar,
Alın terini ekmeğe katık edenler.
Direnişleriyle zulüm görenler.
Rüzgar yeniği altında savrulanlar
Heybesinde umut ekmeği taşıyanlar
Analığı sorgulanmış kadının sızısıyla,
Çizemiyoruz kareler,kavganın uğultusunda...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK AKMIŞ COŞMUŞ DİZELERDE ŞİİR..KUTLARIM..