Sanırlar ki sen beni biricik yar saymıştın; Oysaki hep yedekte, hep elde var saymıştın.
Cemal SAFİ
"Sanırlar ki sen beni biricik yar saymıştın; Oysaki hep yedekte, hep elde var saymıştın...Cemal SAFİ"
Şubattı Soğuk, fırtına, ayaz Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirliydiniz karınca misali Odununuz kömürünüz ve de sıcak mavişiniz vardı Hoplaya zıplaya gittiniz tatile Mutluydunuz eviniz sıcak diye Yedeğiniz de vardı üstelik!! Neden yoktu üşümeye!
Biz güneyli güvercindik Sıcaklık vazgeçilmezimizdi Üşüdüğümüzde, Sarılırdık nedense o tek sevilene sıkı sıkıya Şubattı Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirli de değildik nedense,içimizde har!! Bir mavişimiz de yoktu!
Kış tatili idi Aylardan Şubat yıllardan bin dokuz yüz seksen beş Baharlardan sa bir haber ayrılık
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aylardan Şubat, Yıllardan Bin Dokuz Yüz Seksen Beş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aylardan Şubat, Yıllardan Bin Dokuz Yüz Seksen Beş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz güneyli güvercindik Sıcaklık vazgeçilmezimizdi Üşüdüğümüzde, Sarılırdık nedense o tek sevilene sıkı sıkıya Şubattı Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirli de değildik nedense,içimizde har!! Bir mavişimiz de yoktu!
ÖZENLE SEÇİLMİŞTİ İNCE NAKIŞINDA KELİMELER..BİZ SEVERSEK TEK SEVERİZ TAM SEVERŞZ,,YEDEKSİZ, SEVERİZ,GÜNEYLİ GÜVERCİNİZ.BİZ. DER GİBİ..
Jale hanım şiirin ruhuna bu kadar nasıl inebiliyorsunuz,onca hece şiiri okuyorum,muhteşem kelimelerle süslenmiş,ama bir fındık kabuğunu doldurmaz,yani ruh yok.Aklıma çep delik çepken delik diye bir türkü geldi.:) (ne alaka diyeceksin,bende işte ele) Ha aklıma birşey daha geldi,bizim yörede bir kadın,kocasının sürekli yolunu beklermiş,beyefendi hazretleride akşama kadar kahvede pişpirik atarmış,kadının canına tak etmiş,kocası eve gelince,şöyle demiş: akşam olur davar gelir,nahır gelir bir sen gelmirsen beklirem beklirem bir sen gelmirsen.:) Sizin şiirlerinizi okuyan ilham alır,galiba engin bir yürekten kaynaklanıyor bu.
Biz güneyli güvercindik Sıcaklık vazgeçilmezimizdi Üşüdüğümüzde, Sarılırdık nedense o tek sevilene sıkı sıkıya Şubattı Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirli de değildik nedense,içimizde har!! Bir mavişimiz de yoktu!
cok guzel ablam secki kurulu da hakini zaten vermis yazan elerine yüregine saglik olsun saygilarla...
Biz güneyli güvercindik Sıcaklık vazgeçilmezimizdi Üşüdüğümüzde, Sarılırdık nedense o tek sevilene sıkı sıkıya Şubattı Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirli de değildik nedense,içimizde har!! Bir mavişimiz de yoktu!
Kış tatili idi Aylardan Şubat yıllardan bin dokuz yüz seksen beş Baharlardan sa bir haber ayrılık
Çok güzel anlatım ve anlamlı dizeler kutlarım yüreğinize sağlık selamlar....
Sanırlar ki sen beni biricik yar saymıştın; Oysaki hep yedekte, hep elde var saymıştın...Cemal SAFİ" ne kadarda güzel anlatmış üstat kısa ve öz şiir harikaydı ve laik olduğu yerde tebrikler
Biz güneyli güvercindik Sıcaklık vazgeçilmezimizdi Üşüdüğümüzde, Sarılırdık nedense o tek sevilene sıkı sıkıya Şubattı Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirli de değildik nedense,içimizde har!! Bir mavişimiz de yoktu!
Çok duygulu bir şiir.Gönül sesinizi beğeniyle okudum. Zaten şiir hakettiği yerde. Sevgili arkadaşımı kutluyorum. Sevgiler.
Sanırlar ki sen beni biricik yar saymıştın; Oysaki hep yedekte, hep elde var saymıştın...Cemal SAFİ"
Şubattı Soğuk, fırtına, ayaz Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirliydiniz karınca misali Odununuz kömürünüz ve de sıcak mavişiniz vardı Hoplaya zıplaya gittiniz tatile Mutluydunuz eviniz sıcak diye Yedeğiniz de vardı üstelik!! Neden yoktu üşümeye! _________________ UĞURLAR OLSUN KALEMİDEKİ HAK BEREKETİ İNSAN BAL OLSUN KUTLARIM BİR DAHA OKUDUM COK GUZELDİ
Şubattı Soğuk fırtına ayaz Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirliydiniz karınca misali Odununuz kömürünüz ve de sıcak mavişiniz vardı Hoplaya zıplaya gittiniz tatile Mutluydunuz eviniz sıcak diye Yedeğiniz de vardı üstelik!! Neden yoktu üşümeye!
Biz güneyli güvercindik Sıcaklık vazgeçilmezimizdi Üşüdüğümüzde, Sarılırdık nedense o tek sevilene sıkı sıkıya Şubattı Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirli de değildik nedense,içimizde har!! Bir mavişimiz de yoktu!
Bir kış tatili idi Aylardan Şubat yıllardan bin dokuz yüz seksen beş Baharlardan sa bi haber ayrılık
kutlarım dost kaleminiz daim olsun gönlünüze sağlık saygı ile selamlar
BU SAYFADAN OKUDUĞUM SERBEST ŞİİRLER BENDE HEP HAYRANLIK YARATIYOR. YİNE ANLAM DOLU VE YİNE OKUMASI DOYUMSUZ BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM...TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Her insanın olmazsa olmazları vardır...Kimseye laf söyletmeyiz, içimizin volkanı,yaşamımızın anlamıdırlar...Bazen de miladımız...Bu tarihten sonra hayat anlamlaşır ellerimizde...Şiiriniz hüzünlü ve içtendi...Dokunaklı...Tebriklerimle...Entellektüel.
aylardan Şubat bindokuzyüzseksendördün başlarıydı ve bende herkez gibi üşüyordum mutluluk karaborsaya düştüğünden sevgiyi hiç saymıyorumda üstelik... kutlarım arkadaşım dolu dolu bir şiirdi sonsuz sevgi ve saygıyla...
Fakat nacizane "aylardan bir şubat" ifadesini bir kez daha düşünmenizi istiyorum. Çünkü "aylardan şubat" denir de aylardan bir şubat ifadesi kullanılmaz. Yok eğer herhangi bir şubat sözkonusuysa başına zaten aylardan gelmez. Dikkatli okuduğunuzda düzeltilmesi gereken bir ifade olduğunu farkedeceğinize inanıyorum.
Duygular yogun harmanlanmış sitem sezdim satır aralarında ve ihanet edilen sevda ikinci bahar kapalı kapılar ardında ilk bahar yağmurda ağlıyor sancıda of yaa hüzün yüreğime ilişti tılsımındayım satırların gerçek hayattan kesinti içeriğe giz olarak düşmüş örtülü ödenek gibi hoş da durmuş ALKIŞLIYORUM İÇTENLİKLE KALBEN
Biz güneyli güvercindik Sıcaklık vazgeçilmezimizdi Üşüdüğümüzde, Sarılırdık nedense o tek sevilene sıkı sıkıya Şubattı Sizin eşiğinize, bizim dağlarımıza yağıyordu kar Tedbirli de değildik nedense!! Bir mavişimiz de yoktu!
Bir kış tatili idi Aylardan bir Şubat, yıllardan bin dokuz yüz seksen dört Baharlardan sa bir haber ayrılık
Bu güzel yüreği saygıyla selamlıyorum.Çok güzel bir şiirdi.
anılar harmanından şiir düşünce böyle biraz sızlatıyor insanın içini...gönül göçünün kırlangıç göçüne benzemediğini bilenlerdenim bu yüzden derin hüznünü o ince sızısını alıp gidiyorum şiirin.. sevgiler saygıalr