İki göz; Beni benden alan Ergenliğime konuk Yüreğimde sevda yangınları, Benliğim alazlanırken Götürdü beni Mehtabı yalayan meltemlerde Doyumsuz diyarlara…
İki göz; Eskiyen yıllara inat güneş Isıtırken yüreğimi İlahi kameramda Sevda yüklü simgeler Menevişlenir, Uzaklar yakınlaşırken Gençliğe titreyen dizlerimde…
İki Gözüm; Gözünü sevdiğim, canım bir tanem Yollarda kaldı gözlerim Kırağılı saçlar demlenirken gönlümde Ben hâlâ erginlikte Umutlarla kardeş Günüme gün eklerim, Ufuktan baharı getirecek Sevdalı iki göz beklerim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ GÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ GÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki Gözüm; Gözünü sevdiğim, canım bir tanem Yollarda kaldı gözlerim Kırağılı saçlar demlenirken gönlümde Ben hâlâ erginlikte Umutlarla kardeş Günüme gün eklerim, Ufuktan baharı getirecek Sevdalı iki göz beklerim…
SERBEST ŞİİRLER YÜREĞE SERBEST AKAR SIKMAZ..ÇOK ÇOK ÇOK GÜZELDİ..
gözler değil mi herşeyi etkilyen hayata bakış açımızı dünya görüşümüzü sevdamızı hep o gözler değil mi belirleyen yönlendiren yüreğinize sağlık tebrikler
İki Gözüm; Gözünü sevdiğim, canım bir tanem Yollarda kaldı gözlerim Kırağılı saçlar demlenirken gönlümde Ben hâlâ erginlikte Umutlarla kardeş Günüme gün eklerim, Ufuktan baharı getirecek Sevdalı iki göz beklerim
o iki gözden
bir manalı bakış değilmidir
her şeyi değiştiren
kutlarım hocam
güzel bir serbest çalışmaydı
saygılarımla