(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlginç Olabilir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlginç Olabilir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bin kez öptüm yine İstanbul'u bugün Yağmur mu yoksa ben mi ağlıyorum Yalnız bütün şehirden özür dile Bir gün gelirsen buralara Sayende İstanbul sırılsıklam... Herhangibir akşamüstü Sensizlik yine beni yakaladı suçüstü Şu an baktığım denizden Ne vardı sevdalarım bir bir çıksa İçimdeki karanlığı alsa Kızıl saçların omuzlarımda dolaşsa Birdaha ağlarmıyım acaba?
acaip güsel bi şiir senin şiirine yorum olur dedim :D
BEN İZMİR DERİM,BAŞKA BİR ŞEY BİLMEM.İZMİRDE KARAR KILIN ŞEHİR,ŞEHİR GEZİP MACERA ARAMAYIN. DOST SÖZÜDÜR. DÜN BİR SÖZ DUYDUM,PAYLAŞAYIM İSTEDİM: DOSTLAR YILDIZLARA BENZER,GECE OLUNCA ORTAYA ÇIKARLAR.... KUTLARIM..
İstanbul-İzmir, İzmir-İstanbul.. Şükürler olsun ki, İstMir'li yazarımız Bursa'dan sonra Eskişehir'i de farkettiler!.. Belli mi olur.Bakarsınız k,yarın-birgün Kafkas arısını duyar ve bal almak için Ardahan'a da gelebilir.
Hanımefendi,Sayın Büyükerşen, ESKİ'sini sildi, mükemmel bir YENİŞEHİR yarattı orada ancak , ayazı çekilmez bence oturun oturduğunuz yerde.Tebrik eder saygılar sunarım.
lületaşı
porsuk
bademlik...
odun pazarı...