(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın kader oyuncusu, şiirlerinizin neredeyse tamamında hüüzn,özlem,sitem var..karamsarlık dizlerinize bir yosun gibi sarılmış âdeta..okuyupta "ohh bee ,kader oyuncusu arkadaşta gülmeyi biliyormuş" diyecek tarzda bir şiir kaleme alsanız eminim sizede farklı ufuklar kazandıracaktır.. sanırım gecenin ilerleyen saati bu denli müdahaleci bir yorum yapmama vesile oldu..maksadımı aştımsa özür dilerim.. saygılarımla..
maziye gömülmüş duygularınızın hatıralarını yaşatmaya çalıştığınız bir özlem şiiri okudum..gönülden kutlarım efendim.. hayat ne kadar nankör oyunlar oynayıp hayallerimizi umutlarımızı bizden çalsa da,hatıraları kirletmeden aynı saflıkta yaşayabilmek onur verici..dilerim ki mazi tekrar geri döner..sonsuz vuslat dileklerimle..sevgiyle kalınız...ziya var
suna hanım merhaba güzel şiirinizi kutlarım herzamanki gibi sizin sayfanız bende bağışıklık yaptı sanki nedenini bilmiyorum bu gün benim doğum günüm bu şiiriniz benim için olsun müsade edrseniz yüreğinize sağlık saygıyla
Bir ben kaldım hatıra bende, Birde sararmış resimler mazimde. Gelinlik özlemiyle beklerken giymeyi, Sen giydirdin bana kefeni...
Aman şairem çok duygulu dizelerdi son final ise çok üzücüydü Allahım her bayana gelinlik giymeyi ve mutlu bir hayatı nasip etsinnn Saygı ve sevgilerimle
şiirlerinizin neredeyse tamamında hüüzn,özlem,sitem var..karamsarlık dizlerinize bir yosun gibi sarılmış âdeta..okuyupta "ohh bee ,kader oyuncusu arkadaşta gülmeyi biliyormuş" diyecek tarzda bir şiir kaleme alsanız eminim sizede farklı ufuklar kazandıracaktır..
sanırım gecenin ilerleyen saati bu denli müdahaleci bir yorum yapmama vesile oldu..maksadımı aştımsa özür dilerim..
saygılarımla..