dışarıda rüzgar estikçe tabela direğe çarpıyor taan tannn tannn yan odadan müzik sesi geliyor düş sokağı sakinleri ’seni tanımayan yok bu şehirde’ bu şehir beni tanır mı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taan Tannn Tannn şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taan Tannn Tannn şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah işte köy hayatı.., Ne tabela.... Ne yan komşunun sesleri.. Bir kurtlar ulur ,bir de çakallar... Zifiri karanlığa gömülen geceleri... demiş A.Ş. Humus. Şehir hayatı böledir. Kaybolursun kalabalıkta.. Hiç taksimde gezerken "şu kadar insandan kaç kişi benim derdimi dinler"" dediğin oldu mu.. Benim olmadı da !! Bayramınız kutlu olsun.
TAN TAN TAN ARTIK YÜREĞİMİ SÖKTÜM BEN HANİ ÇOCUK OLSAM TEKRAR TEKRAR SEVERDİM AMA SİGARAYIDA BIRAKTIM DÜN SON Bİ RESMİ BE ONUDA SİL DEDİ DUYMUŞ NERDEN DUYDUYSA SİLDİM. İKİ AYDIR KESMEDİĞİM SAKALLARIMIDA KESTİM HAYAT BÖYLE DAHA KÖTÜ BE ESMA
Tanımaz olur mu.Tabi ki tanır. Geçenlerde, Konstantin Palaiologos'u,II.Mehmed'i,Muhteşem Süleyman'ı,Piyer Loti'yi,Atatürk'ü,Çelik Gülersoy'u sordum "Onlarda kim ?" dedi ama,bakma sen ona.Çok kibirlidir Yeditepe.Tanır da,tanımazlıktan gelir işte. İnanır mısın,beni bile hatırlamadı!..
hayatımız müzik uğultusu içinde geçmiyor mu?kimi eski kimi yeni şarkılarla yola devam ediyoruz. şimdi kibariye ,son şarkısı ile kulaktaki pasları siliyor.. müzik içinde kalınız.........
geçen esti aklım karışık oldu çorbalardan şehriye yapar yemekteyize giderdim hani istanbul'da olsam da tandır kebabı yapsam da tanınsam, medya tipi olsam medyatiklik olsam bi kere.. bi kere geçsem, sokak bana baksa, yiycekmiş gibi mesela..
hani düş de olsa güzel be Esma..:)
iYİ BAYRAMLAR..
Alpdoğan Akyüz tarafından 1/26/2011 12:35:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne tabela....
Ne yan komşunun sesleri..
Bir kurtlar ulur ,bir de çakallar...
Zifiri karanlığa gömülen geceleri...
demiş A.Ş. Humus.
Şehir hayatı böledir.
Kaybolursun kalabalıkta..
Hiç taksimde gezerken "şu kadar insandan kaç kişi benim derdimi dinler"" dediğin oldu mu..
Benim olmadı da !!
Bayramınız kutlu olsun.