"şimdi söyle çocuk, şimdi gülümse gülüşünü tekrar resmetmek gibi sevmek zaten hayat; şiirin içine kaçmış "sevda" demek.."
pürmelal şiirlerden atıyorum kendimi med-cezir zamanı, aynı yüz değil miydi? harcım değilken adına şiirler yazmak aramızda yüz yıllık zaman, aramızda yüz yıllık aşk harcım değil seni unutmak..
kıvılcımlardan özgürsün kıvılcımlardan yakar,ay ışığı görünürsün senden uzakta, hayallerin bir mevsim yakınlığında beklemelerim özlemi kucaklamak gibi avuçlarında secde etmeyi bekler gibi alnımı yüzünde, evler halinde görürsün
bu kentin en sakin sokağından başlıyorum seni sevmeye noksan hayallerimden büyütüyorum çocukluk gözlerini ve oyun oynar gibi saklanıyorum en ücra köşelere gümüşlü alnından bir göz damlası ıslaklık düşüyor payıma tüm nadir yağan yağmurlara inat nezih bir kente bu yakışır diyorum sen ve ben.. ağzı açık kalan sevdaya muhtelif olabildiğince laleler, olabildiğince morgüller aynı yüzde kabul ediyoruz o doğmamış bahçeleri rengi açılan koyu sevda demetleri..
şimdi söyle çocuk adına kaç şiir yazsam utanır kelimelerim bende bulduğun öykülerinden, sende bulduklarım kadar gerçeksin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiirin içine kaçmış "-aşk" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiirin içine kaçmış "-aşk" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
buket cihan temür tarafından 1/26/2011 11:16:55 AM zamanında düzenlenmiştir.