(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PAPATYA FALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PAPATYA FALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; GERÇEKTEN GENELDE KÖYLERDE OLSUN BAZEN ŞEHİRDEN KIR GEZİLERİNE ÇIKILSIN KİMİLERİ ÖZELLİKLE PAPATYA ARARLAR, DURURLAR. BİR PAPATYA, BİR DE YONCA FALI. KAHVE FALINA SÖZÜM YOK. BENİM SÖZÜM O YEŞİKLERİ YOK EDENLERE. ASLI ASTARI OLMADIK ŞEYLER İÇİN O YEŞİLLİKLERİN CANINA KIYANLARA... İNSAN OĞLU ÜSTADIM, İNSAN OĞLU GENELDE KIYMET BİLMEZLER. SAYGI VE SELAMLARIMLA...
sizin şiirleriniz hakkında nasıl bir yorum yapsam diye düşünüyorum ama bir karar veremiyorum....bazen çekirdek,bazen düdük,bazen papatya oluyor onları seslendiriyorsunuz hoşuma gidiyor...bir anlamda çokca geniş bir ifade özgürlüğünü ifade ediyorsunuz....acaba beni seslendirmiş olsaydınız ne yazardınız benim merak konum...başka bir açıdan baktığınızda da şiirle çelişen bi uslup,kıyasıya eleştirmem lazım ama sadece okurken tebssümlerime dua edin...bazen kahka attığımda oluyor hani....şiir okurken hiç ağlamamış biri için kahka önemli olsa gerek.....saygıyla....
Merhaba Kıymet hanım, Allah beni sizin kıyasıya eleştirinizden korusun..Ne yalan söyleyim tırsmıyorumda değil hani..Onun için yorumunuzu görünce OOOOH be dedim kendi kendime bu seferde yırttık diye sevindim..
Vallaha benim şiirlerimden de anlaşılacağı üzere espiriyi seviyorum bazen yazdığım şiirlere o kadar çok gülüyorum ki alt ve üst komşum bu adam deli diyecek ler diye korkuyorum..
Ben gülmenin insanı pıozitif yaptığı görüşündeyim..
Zaten sayılı gün bugün yarın hakkın trenine binip kabirine ineceğiz ..ne gececek ki elimize ağlasak..benim dostlarım beni iş yerimde ziyaret ettiklerinde gülmeden geçmezler ..benim odamdan gülmeden çıkan kimseyi görmedim..
Bırak bende papatyamı açayım Doğaya güzel bir koku saçayım Falmış,falınızın da içine s..cayım ...............Ne tuaf şu insan oğlu YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.ET FALIN İÇİNE.FALCININ DA
Papatya derdini bana anlatana kadar papatyalıktan çıkmış gelen koparmış giden koparmış ..onun da ağzı bayağı yanmış..ne yapsın dayanamamış öyle bir kaf yapmış işte..bir kişi değil iki kişi değil gören herkes yolup yolup atmış papatyanın yerinde biz olsak kıyameti koparmazmıyız..teşekkür ederim
Bırak bende papatyamı açayım Doğaya güzel bir koku saçayım Falmış,falınızın da içine s..cayım ...............Ne tuaf şu insan oğlu
PAPATYA lara düşkün ve üzerine başka çiçek tanımayacak kadar güzelliğinin farkında olan biri olarak bu duyarlı şiiri yazan yüreğinizi kutluyorum. çok çok güzeldi. saygılarımla.