Beni bir ben bilirim Birde beni yaratan Bana bir ben lazımım Birde benimle yatan....
Sevdiceğim aşkım herşeyim barışım benim seni çok çok seviyorum..nazlın
Hiç kimse olmasa yanım da benim senin varlığınla titrer bedenim ..
Asla gözüm olmadı dünya malın da Senin dokunuşun dünya’ya bedel. Ne para önemli, ne mülk isterim Seninle hayat, her şeyden güzel... Cebi yok kefenin ne götüreceğiz Bize bir şişe içkimiz yeter....
Almamak gerekir ciddiye derdi, Bir buse yok eder derdi kederi ..
Çektikte ne oldu onca çileyi Belki yarın bir loto alıpda gider Gönlün bir şelale, dilin se bülbül Sussun tüm nağmeler, sözlerin yeter Dalında al gülüm dinlemem bülbül Göğsüne yaslanmam dünyaya bedel..
Aşkınla kalbimi yandırda köz et Yatıver dizime hep bizden sözet...
Umrumda değildir bağ ile bağban Nede mor menekşeli sokağım. Seninle baş koydum bütün ömrüme Ömrüme ilaç sevgindir bilsen. Kaç derde devadır, mahsun bakışın Gözünde sevgimi gördüğüm yeter...
Han nerde hancı nerde bilmem bize ne Oğul dan evlat tan handan bana ne...
Her şeye bedelsin, yarim canımsın Kılına zarar veren benim düşmanım Bilmeni isterim ne ana ne evlat Doldurmaz yerini, sen baharımsın. Her kim yakmak isterse canını Asla izin vermem, çünkü canımsın..
Yaradan aşk verdi, paylaştım senle Şükürler rabbime mutlusun benle...
Seni seviyorum aşkım Ölünceye kadarda seveceğim barış’ım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BARIŞ'IM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BARIŞ'IM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizden kopup gelen bu güzel şiir için teşekkür ederim. Beğeni ile okuduğum şiirinizin muhatabı da umarım verilen kıymetin farkındadır. İlhamınız bol, kaleminiz daim olsun.
Yüreğinizden kopup gelen bu güzel şiir için teşekkür ederim. Beğeni ile okuduğum şiirinizin muhatabı da umarım verilen kıymetin farkındadır. İlhamınız bol, kaleminiz daim olsun.
Yaradan aşk verdi, paylaştım senle Şükürler rabbime mutlusun benle...
Seni seviyorum aşkım Ölünceye kadarda seveceğim barış’ım..
ALLAH MUTLULUĞUNUZU DAİM ETSİN...ÇOK ÇOK ANLAM YÜKÜ BİR ŞİİR OKUDUM ÇOK DEĞERLİ KALEMDEN.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ