HARAMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Hotmail’ime “Seçme Şiirler olarak Şilili Pablo Neruda nın Şiirleri gönderilmişti.Bende Üzümlerin sonbaharı Şiirine Teşekkür ederim. Seçici kurulun beyin yıkama işinde şahsımda başarı şansı yoktur. Bana benden olan lazım. Bana Yunus Emre, Mevlana ve Pirsultan Abdal lazım. Şilili Pablo Neruda bana lazım değil. Kullanmıyorum Kökü dışarda olan zerzevata kalsın.
Selam ve Saygılarımla.” Yorumunu yapmıştım. Yorumuma ………. ……… aşağıdaki cevabı vermiş profil sayfasında şair ve şiirlere yazdığı yorumlarda: “yaşar kanşıray gibi uşaklarda bu sayfaya lazım değil..yaşar bey sen git o mensubu olduğun kökünün nerede olduğu malum adamların isimlerin verildiği guruplarda yaz! Neruda gibi bir üstadın şiirini bu sayfada görmek beni mutlu etti..tekrar il postino izleme zamanıdır :) ” Diyor. Şilili komünisti savunan neidüğü belirsiz bir harf şiiri bile olmayan bu zerzevata şair gömleği giydirip serseri mayın gibi sitelerinde gezindirenler şikayetimin gereğini yapmadılar. Bende bu Hicivi yazdım ve O Sitede yayınladım.
Sen kaşınıyorsun sen
Sen i kaşıyamam ben Ben ki edilmişim men Men i aşıyamam ben Süslüsün adın Rengin Rengin kıt saçın zengin Zengin nahırda dengin Dengin kaşıyamam ben Ediyorsun hakaret Bacak aran akaret Herkes sana takar et Seni naşıyamam ben Alışmışsın harama Çok yedeğin var ama Bende çözüm arama Seni şaşıyamam ben Öğren şiir Yazmayı Bırak Artık azmayı Saptan çıkar kazmayı Seni taşıyamam ben Ar koca Aram nedir Har ateş haram nedir Bilirsin yaram nedir Bilmezsin haram nedir Seni yaşıyamam ben Yaşar KANŞIRAY |