OLAYIM...Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Değerli dostlar sizlerden bir süre ayrı kaldım zira öncelikle şekerim artması nedeniyle insülin yani iğneye başladım ve her gün kendime iğne yapıyorum.
İkincisi böbreğimde taş varmış doktora göre..film çekindim tekrar 11 Şubat2a dek ölmezsem eğer bir de bilgisayarlı tomografi çekilecek. Üçüncüsü gazetecilik,muhabirlik işine hız ve ağırlık verdim son günlerde.Muhabiri olduğum,temsilcisi ve yazarı olduğum Ankara Efece Haber, muhabiri olduğum Bafra Haber ve Altınova Gazetelerindeki çalışmalarım yoğunluk kazandı. İşte bu ve buna benzer daha bir çok sebepten sayfalarınıza uğrayıp da şiirlerinizi bir iki dosttan başka okuyamadım,yorumlayamadım,çok özür dilerim. Sevgi,selam ve saygımla. NOT: 1989 yılında 1. Lig`de mücadele ederken Malatyaspor deplasmanı için yola çıkan Samsunsporlu futbolcu ve kulüp çalışanları, kulübün otobüsü ile Havza`da trafik kazası geçirdi. Kazada Teknik Direktör Nuri Asan, futbolculardan Muzaffer Bodaloğlu, Mete Adanır, Tomiç ile şoför Asım Özkan hayatını kaybetti. 22 yıl önce yaşanan olayın ardından bugün Bank Asya 1. Lig`de mücadele eden Samsunspor, kazada hayatını kaybeden futbolcu, teknik adam ve kulüp çalışanlarını unutmadı. Teknik Direktör Nuri Asan ve şoför Asım Özkan Samsun`da bulunan mezarları başında anılırken, futbolcu Muzaffer Badaloğlu Zonguldak`taki kabri başında, futbolcu Mete Adanır KKTC`de bulunan kabri başında, Tomiç ise Yugoslavya`da bulunan mezarı başında sevenleri tarafından anıldı. ( ALINTIDIR ) 20 Ocak 1989’da kaybettiğimiz " Futbol Şehitleri " mizi saygıyla anıyorum.Allah rahmeteylesin.Mekânları cennet olsun.Başımız sağolsun. Bu günün anısına profilimde Samsunspor logosunu paylaşıyorum sizilerle.
Senin yokluğunda ben de yok oldum
Şu deli gönlüme her gün yük oldum Susuz ağaç gibi kuru kök oldum Gel sula sevginle, çınar olayım... Tırnağım batıyor sanki damara Tutuldu yüreğim sanki şamara Beni dünde değil, bugünde ara Sana coşkun akan pınar olayım... Zor değil aslında bir kalbe girmek Zor değil siyahı beyazdan silmek Zor değil bir selâm verip de gülmek Gönlünde bir köşe, kenar olayım... Bir çalı tutuşsa yanar bir orman Aşk bir hastalıksa sendedir derman Yeter o verdiğin fetvâ ve ferman Başında semâzen, döner olayım... OKTAY ZERRİN 20,01-2011-Bafra |
mükemmel şiirler çıkarıyorsunuz başarılarınızın devamını dilerim saygılarımla