(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERTLİ ELMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERTLİ ELMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
elma da elmaymış ha. iyi ki patetes ile doydum yoksa elmanın hali haraptı, sırada muz olmalı. sonra kiraz. peşinden iyi bir salata. sonra Allah kerim. Şimdilik ancak bu kadar derim. Selamlar.
ÜSTADIM; ELMA , RENGİ BİLE İNSANIN İÇİNİ AÇIYOR. İŞTAHINI KABARTIYOR. O İŞTAHA O GÜZELLİK NASIL DAYANSIN BE ÜSTADIM. ELMA DERT YANMAKTA HAKLI ZİRA BAZILARI KIYMETİNİ BİLMİYORLAR, ALIYORLAR YENECEK DİYE. bİR DE NE GÖRSEN Kİ O ELMALAR YENMEDEN ÇÜRÜYÜP GİTMİŞ BU ÇOK ACI HEM BİZİM İÇİN HEM ELMA İÇİN. ZİRA HİÇ BİR İŞE YARAMAMIŞ OLACAK. YAZMAYA DEVAM ÜSTADIM, DEVAM DURMAK YOK BENCE... SAYGILARIMLA...
özgün bir şiir...elmayı görüpte canını bağışlayan kaç kişi vardır ki bu alemde. anlatımı çok güzeldi..orijinal oluşu şayanı dikkatti. severek ve keyifle okudum...saygılar sunuyorum...HŞT
a.s.hocam doğrudur İstanbul'a ne söylense ne yzılsa azdır öyle güzel bir şehir. şiirinize gelince biz amasyalıyız elmayıda çok yeriz desene elmaların günahından kurtulamayız.neyse espiri sayın hocam.elmaya şiir bana göre çok çok güzel teprik eder saygılarımı sunarım.
iyi ki patetes ile doydum yoksa elmanın hali haraptı,
sırada muz olmalı.
sonra kiraz.
peşinden iyi bir salata.
sonra Allah kerim.
Şimdilik ancak bu kadar derim.
Selamlar.