O nasıl da bir inişti öyle Hışımlı, çıldırtan bir işti böyle Sicim gibi bardaktan boşalırcasına İndimi indi de, canı alırcasına Göz gözü görmüyordu, silecekler bile yerinden fırladı Araba, yolun orta yerinde de çakılı kaldı Yol yalvardı, ben yalvardım! Renkte de, al’a vardım.
İniyordu o durmadan tüm haşmetiyle Çıktım yola da, aptal gibi de yıkandım Bu bahtımın karalığının temizliğimiydi? Yoksa yediğim şamar gibimiydi Kendime mi geldim ve ya getirildim Erindim de çözemedim.
Göğe açılan ellerim oluk gibi verdi de veriştirdi Başıma yediğim darbeden, aklım kalmadı Diktim gözlerimi yaratana da, haykırdım! Ver ALLAH’IM ver! Yolunda da uslanayım Akıl buluğ olsun artık, nefsimi de yeneyim İt gibi de, kemireyim.
Sardı tümden etrafımı, yıktı debeledi yere Kattı beni de, saldı sele Çarpa çarpa, bata çıka da durmadan ilerle Değdiklerim, benim değildi Sanki o sürünen de ben değildim, herkes eğildi Kaybolmuştu tümden o eski değerler İnsanlara vurulmuştu, o elde ki yekûn eski semerler.
İndim indim başkalarının yollarına, bahçe ve evlerine Kafa tuttum, tüm babayiğitlerin en erlerine Deydim durdum, yuvarlanarak her bir şeylerine İnadına da, sert de yumruk vurdum Ne sürüldüm, ne de kovuldum Övüldüm!
Kimselerden de, hiç bir de çıt da yok Tutunup aldıklarımla, kala kaldım Eski sahipleri gibiydim, el pençe saygıdaydım Şükranla tanımadıkları bir yabancıya kapılandı Utanmadı, hiçte arlanmadı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...HIŞIMLA İNDİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...HIŞIMLA İNDİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA ARKADAŞIM AKICI VE DÜŞÜNDÜRÜCÜ BİR ŞİİR HAYVALARDAN FARKIMIZ DÜŞÜNE BİLMEMİZ AMA DÜŞÜN CELRİ OLMAYANLARI BU KATAGORİYE GÜXEL YERLEŞTİRMİSSİN KUTLARIM ARKADAŞIM YÜREĞİN VAR OLSUN SEVGİ İLE KAL HOŞÇAKAL
Kimselerden de, hiç bir de çıt da yok Tutunup aldıklarımla, kala kaldım Eski sahipleri gibiydim, el pençe saygıdaydım Şükranla tanımadıkları bir yabancıya kapılandı Utanmadı, hiçte arlanmadı.
Silkinip kendimize gelelim diye..
Harika bir anlatımdı hocam..
Kutluyorum..Saygılarımla..