(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmezler Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilmezler Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
esma hanım, yanılmıyorsam,nazım hikmetin bir sözü var:sen elmeayı seviyorsun diye,elmada seni sevmek zorunda değildir,diye. sizin göreviniz,şiirlerinizi beğendirmek değildir ki,bunu kafana takıyorsun.beğenen beğenir,begenmeyen beğenmez. burada önemli olan sizin duygularınızı yansıtmak..benzer eleştirilere ben de rastlıyorum(soyadıma bakıp karar veriyorlar)onlara sadece gülüp geçiyorum.. can dündar gibi,kızınca,sevinice duygularımı şiirlere döküyorum,ben de böyle mutlu oluyorum. esma hanım,namık kemal,mehmet akıf,nazım hikmet,sebahattin ali....gibi sanatçılar da zamamınıda beğenimemişve eleştirilmiştir.bizler onların ellerine su dökemeyiz....moralleri bozmadan şiirlere devam.... senın gripten bahseden şiirinden sonra KIYMET diyebir şiir yazmıştım.bakın,belkı kendınızı bulursunuz kim bilir?
okunmakta güzel tabide. sayfana gelenlerin gülüp eylenmeleri ve zayıf vermeleri daha güzel :) bu hayatı her yönüyle sevmeyi öğrenmek gibi. bu yazdığın şiir bana beethoven'in hayatından bir kareyi anımsattı :)
Bak bu şiiri havada pardon karada yok o da değildi ya neydi o...? Immm ha buldum! Ayakta alkışlıyorum işte..
Sana hak vermemek elde değil be Esmacım! Hem o kadar eğlen gül, hem de parasını verme! Cimri bunlar cimri! Hep bana hep bana diyorlaar bi de! Biz o kadar kıçımızı (pardon ruhumuzu) yırtıp şiir yazalım, kızın yaptığına bak! Al sana 1 PUAN! OTUR! TERBİYESİZ SENİ! HİÇ ÇALIŞMAMIŞSIN ŞİİRE! Orhan Veli misali o güzel havalara aldanıp avlak avlak yaşayacağına bir kaç kuruş imge atsaydın bir kenara bunlar başına gelir miydi halbuki! Bir de kayıp ilanı verseydin bari Allah'ın Garibi! diyorlar pişmniş pişmiş gülerek bir de..
Amaaan boşver be sen onları! Bak sen istediğine ulaştın, okundun işte..Hem yormadın da adamın beynini! Aman iki dize okudu da bi tarafları yoruldu sanki fasulyenin..O değil de fasulye deyince karnım acıktı, ben gidip bir şeyler yiyeyim bari..Yok yok o da değil de, iyi bayramlar...:))))
Dert ettiğin şeye bak!.. Ömrümüz sıfırlarla geçti.Okurken,her sözlüden sıfır alırdım. Namazda gözü olmayanın,ezanda kulağı olur mu? Askerde de,hep arkalarda durmama rağmen,bütün işi bana yaptırırlardı. İş hayatı da öyle.İlk işimde battım.Para kazanmak bizim neyimize? Helal yaramıyor ki,haram kimbilir neremden çıkar!..
yanılmıyorsam,nazım hikmetin bir sözü var:sen elmeayı seviyorsun diye,elmada seni sevmek zorunda değildir,diye.
sizin göreviniz,şiirlerinizi beğendirmek değildir ki,bunu kafana takıyorsun.beğenen beğenir,begenmeyen beğenmez.
burada önemli olan sizin duygularınızı yansıtmak..benzer eleştirilere ben de rastlıyorum(soyadıma bakıp karar veriyorlar)onlara sadece gülüp geçiyorum..
can dündar gibi,kızınca,sevinice duygularımı şiirlere döküyorum,ben de böyle mutlu oluyorum.
esma hanım,namık kemal,mehmet akıf,nazım hikmet,sebahattin ali....gibi sanatçılar da zamamınıda beğenimemişve eleştirilmiştir.bizler onların ellerine su dökemeyiz....moralleri bozmadan şiirlere devam....
senın gripten bahseden şiirinden sonra KIYMET diyebir şiir yazmıştım.bakın,belkı kendınızı bulursunuz kim bilir?