(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Hüzünlü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Hüzünlü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ağlamak,bambaşka duygudur.toplumumuzda erkekler ağlamaz diye bir söylem olsa da ağlamak,insan olmanın gereğidir:sevinçten ağlarız,çok mutlu olduğumuzda ağlarız,üzülünce,sevdiğimizi kaybedince,sevdiğimizi özlediğimizde,dini duyguların şahlandığı zaman ağlarız,ağlarız..... bazı insanlar,ağlayonca rahatlar.benağladıklarımı içimde gizlemeyi,yaşları içime akıtmayı severim. fakat öyle bir an geliyor ki,içiniz tamamen dolmuş,bir damla alacak yer kalmamış(şimdi olduğu gibi);o zaman gözyaşlarınız engel tanımaksızın gözlerinizden akmağa başlar.akan göz yaşınız nedense yanaklarınızı yakar(şimdi olduğu gibi).ozaman dersiniz: Allahım,içimin ateşi,gözyaşlarımı da yakmiş...içiniz yanar,dışınız yanar;bu yangından burnunuzda nasibini alır;o da ağlamaya ortak olur,öyle ki o da içteki ateşten kızarır;ateşe su döktükleri gibi,bir yandan iki gözünüzden,diğer yandan burnunuzdan gelen yaşlar ateşi söndürmek değil daha da alevlenmesine neden olur. bu arada gözleriniz de kızarmıştır.... derin bir iç geçirirsiniz........ Esma hanım,beni derin yerimden vurdun(sayfamda denemelerime bakarsan VURUN diye bir şiiri görürsünüz... izmirden sevgiler...
eğil mi herkes aynı işi yapıyor.bırı sıfat takıyor bırı takmıyor.ben şiirleirn güzeelllğine inanan bırı değilim ya yazdıran güzeldir yada cektırılen acı güzeldir.haa acı güzel olurmu dersen aşk acısı güzeldri.akıllı olanı doğru yola götürürü yanı gerçe aşka:))
böyle yarım kalmak çok zor. biliyomusun kalbim sağda benim. bi gün elini attı kalbime neden atmıyor dedi sağımda sen varsın oda oraya kaydı dedim güldü. gidişi ertesi gün oldu. yine paket bitti uff niye anlatıyosam güzeldi yine
Merhaba efendim güçlü kaleminden hüzünlü bir şiir okudum ve hüzüne rağmen anlatım güzeldi.Buruk yüreğini ve gönül dolu şiirin kutlarım.Yüreğindeki sevgi daim olsun.Sayın değerli dost has gönlünü kutluyorum harika bir şiirdi. Saygılarımla
Hanımefendi, resim bir harika,bir an Haydarpaşa'nın merdivenlerini düşündüm, kıyafet nefis,rüzgar adeta bayrak yapmış,iki eli yüzünde ağlayan bir güzel.Saçlar uçuşmuş ve bu resim yalnız başına ağlatmaya yeterken; siz bir şişe benzinle koşup ağlayın demişsiniz.Ağladık bakalım ferahladınız mı ? Tebrik eder, saygılar sunarım.
bazı insanlar,ağlayonca rahatlar.benağladıklarımı içimde gizlemeyi,yaşları içime akıtmayı severim.
fakat öyle bir an geliyor ki,içiniz tamamen dolmuş,bir damla alacak yer kalmamış(şimdi olduğu gibi);o zaman gözyaşlarınız engel tanımaksızın gözlerinizden akmağa başlar.akan göz yaşınız nedense yanaklarınızı yakar(şimdi olduğu gibi).ozaman dersiniz:
Allahım,içimin ateşi,gözyaşlarımı da yakmiş...içiniz yanar,dışınız yanar;bu yangından burnunuzda nasibini alır;o da ağlamaya ortak olur,öyle ki o da içteki ateşten kızarır;ateşe su döktükleri gibi,bir yandan iki gözünüzden,diğer yandan burnunuzdan
gelen yaşlar ateşi söndürmek değil daha da alevlenmesine neden olur.
bu arada gözleriniz de kızarmıştır....
derin bir iç geçirirsiniz........
Esma hanım,beni derin yerimden vurdun(sayfamda denemelerime bakarsan VURUN diye bir şiiri görürsünüz...
izmirden sevgiler...